به گزارش
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهدي فتحي با اعلام اين خبر افزود: عمليات عمراني اين پل از 29 اسفند ماه 90 آغاز شده و اكنون در حال انجام است.
وي اظهار داشت: با اقدامات انجام شده پل سيد خندان به فضاي پويا بدل خواهد شد وفضاهاي بلااستفاده زير پل بر اساس طراحي ويژه استاندارد، به فضاهاي مناسب تبديل مي شود.
فتحي تصريح كرد: در گذشته اين پل 16 خط تاكسي و دو خط اتوبوس وجود داشت و هم چنين محل عبور هشت هزار و 200 تاكسي بود پارك خودروها هم از ديگر معضلاتي بود كه به شلوغي هر چه بيشتر زير پل اضافه شده بود اما با بهسازي كه در حال انجام است به زودي فضاي مناسبي از ترمينال هاي تاكسي و اتوبوس و ديگر فضاهاي خدماتي طراحي شده و اين پل قديمي به فضاي ماندگار تبديل مي شود
وي تاكيد كرد: در طراحي جديد زير پل سيد خندان ، هيچ يك از خطوط حمل ونقل عمومي حذف نخواهد شد بلكه بر اساس طراحي جديد و عمليات ترافيكي زير پل ساماندهي مي شود
فتحي در باره طراحي روي پل سيد خندان بيان كرد: روي پل سيد خندان با رنگ و نور بهسازي خواهد شد اما طراحي آن تغيير نخواهد كرد.
مشاور شهردار منطقه 7 افزود: پل سيد خندان از قديمي ترين پل هاي تهران است و محور شرق را به غرب متصل مي كند و رفت و آمد خودرو در آن 24 ساعته جريان دارد./ل