يك منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن هشدار به خانواده‌ها و افراد جوياي كار از آنها خواست مراقب فعاليت‌هاي خود در سطح فضاي مجازي باشند.

يك منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران گفت:اخيرا مشاهده شده است كه برخي از كاربران اينترنتي ايراني در دام فريب سايت‌هاي پوششي افتاده‌اند كه با انجام فعاليت‌هاي مشكوك در سطح فضاي مجازي در پي جذب نيرو براي سرويس‌هاي جاسوسي آمريكا،انگليس،رژيم صهيونيستي و گروهك تروريستي منافقين بوده‌اند.

اين منبع آگاه در توضيح فعاليت‌هاي سايت‌هاي ناشناس در اينترنت گفت:متاسفانه در حال حاضر سايت‌هايي در سطح فضاي مجازي فعاليت مي‌كنند كه به دليل نوع فعاليت و خدماتي كه ارائه مي‌دهند مورد توجه بسياري از افراد قرار مي‌گيرند.

وي در ادامه افزود:سرويس‌هاي جاسوسي غربي و گروهك تروريستي منافقين در قالب راه اندازي سايت‌هاي كاريابي و ارائه پيشنهادهاي كاري اغوا كننده به جويندگان كار بخشي از طعمه‌هاي خود را شكار مي‌كنند.


سايت‌هايي كه با عناوين پوششي به دنبال جذب جاسوس هستند

اين فرد آگاه با اشاره به نوع عملكرد سايت‌هاي مشكوك در سطح فضاي مجازي عنوان داشت:سرويس‌هاي جاسوسي غربي و گروهك تروريستي منافقين با راه اندازي سايت‌هايي، ويترين باورپذيري از كار و عملكرد خود ارائه مي‌دهند و عناوين گول زننده دارند اما در باطن هدفي ديگر را كه همان جذب جاسوس و نيروهاي تروريست هست را دنبال مي‌كنند.

اين منبع آگاه ضمن اشاره به خبر ديروز باشگاه خبرنگاران با عنوان ("مركز گفتمان ديجيتالي آمريكا" يا مركز جاسوسي نظاميان آمريكايي؟! + تصاویر ) گفت:سايت‌هايي از اين دست در سطح فضاي مجازي كم نيستند و با نگاهي اجمالي به خبرهاي ماه‌هاي اخير،متوجه فعاليت سايتي با عنوان سفارت خانه مجازي آمريكا مي‌شويم كه به طور علني براي گرفتن اطلاعات كاربران ايراني و جاسوسي از ان‌ها راه اندازي شده بود.

يا در موردي ديگر كه رژيم صهيونيستي، سايتي در پوشش "رون آراد" را در سطح فضاي مجازي فعال كرد تا از طريق پوششي پيدا كردن اين خلبان كه سرنوشت او معلوم نيست، كاربران ايراني را شناسايي و جذب سازمان جاسوسي_تروريستي موساد كند.

CIA،MI6،موساد و منافقين گردانندگان اصلي سايت‌هاي مشكوك

وي در بخش ديگري از سخنان خود با هشداري جدي به كاربران سايت‌هاي پوششي و مشكوك سرويس‌هاي جاسوسي CIA،MI6،موساد و گروهك تروريستي منافقين گفت:كاربران بايد در مواجهه با اين دست سايت‌ها بسيار هوشيار باشند چرا كه بعضا برخي از افراد جذب شده در اين سايت‌ها براي اهداف تروريستي نيز مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند.


اين منبع آگاه در پايان ضمن هشدار به خانواده‌ها تصريح كرد:اطلاعات موجود نشان مي‌دهد كه سازمان‌هاي جاسوسي انگليس،آمريكا، رژيم صهيونيستي و گروهك تروريستي منافقين پس از فريب مخاطبان در سايت‌هاي پوششي حتي آن‌ها را در مواردي وارد اقدامات تروريستي نيز كرده ‌اند.اما در اينجا بايد به اين نكته توجه داشت كه سازمان هاي جاسوسي و گروهك هاي تروريستي اولين هدفي كه پس از جذب افراد دنبال مي‌كنند از بين بردن بنيان خانواده است. بنابراين اولين قدم براي ورود به سازمان‌هاي جاسوسي و گروهك‌هاي تروريستي خيانت به خانواده و نزديكترين افراد به آنها است كه اين خود يعني پايان زندگي مشترك و فروپاشي بنيان خانواده كه از شروط مهم ورود به اين سازمان‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار