معاون فنی المپیاد دانش‌آموزان پسر کشور گفت: 100 میلیون تومان برای تجهیز سالن‌های ورزشی مسابقات دانش‌‌آموزان در بیرجند هزینه شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ رضا خسروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری المپیاد دانش‌آموزان راهنمایی کشور به میزبانی خراسان جنوبی اشاره و اظهارداشت: سالن‌های برگزاری این مسابقات در بیرجند از استاندارد لازم برخوردار است و این مسئله به تأیید رسیده است.

وی از برگزاری این مسابقات ورزشی در 9 سالن ورزشی مخابرات، دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی، شهدین قاسمی و سالن شهید عباسپور خبر داد و یادآور شد: در تمام این سالن‌ها استانداردهای بین‌المللی رعایت ‌شده است و سعی شده فضای مناسب و استانداردی برای برگزاری مسابقات در سطح بالا فراهم شود.

معاون فنی المپیاد دانش‌آموزان پسر کشور افزود: ‌برای برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ که جزو پنج رشته این دوره از مسابقات است شش میز استاندارد با هزینه‌ هر میز یک‌میلیون و 800 هزار تومان تأمین شده است.

خسروی ادامه داد: ‌سالن‌های برگزاری مسابقات در روزهای گذشته مورد بازدید مسئولان مسابقات قرار گرفته و به تأیید رسیده است.

وی از حضور 25 داور در هر رشته ورزشی خبر داد و یادآور شد: 125 داور در این دوره از مسابقات کار داوری را به عهده دارند که پنج درصد از این داوران از استان خراسان جنوبی هستند.

معاون فنی المپیاد دانش‌آموزان پسر کشور در مورد وضعیت میزبانی این مسابقات توسط استان خراسان جنوبی نیز گفت: تاکنون ورزشکاران و همراهانی که در این مسابقات حضور دارند رضایت کامل از میزبانی استان را داشته‌اند./س

برچسب ها: معاون ، فنی ، دانش ، آموزان ، پسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.