سارقي که به دليل حفاظت فيزيکي ضعيف و عدم استفاده شهروندان از قفل هاي ضد سرقت، دست به 10 فقره سرقت از منازل در شهرستان سرپل ذهاب زده بود، دستگير شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،"سرهنگ جهانفر "رئيس پليس آگاهي کرمان در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين استان در پي اقدامات اطلاعاتي خود با خبر شدند که فردي به نام "علي احمد"در ارتکاب سرقت هاي منازل، دست دارد، بنابراين با هماهنگي مقام قضايي، محل اختفاي وي، در شهرک رسالت شناسايي و متهم را دستگير کردند.
وي، افزود: متهم در تحقيقات اوليه منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد اما با دلايل و مدارک، ارايه شده از سوي پليس، لب به اعتراف گشود و به ارتکاب 10 فقره سرقت منازل در شهرستان سرپل ذهاب، اعتراف کرد.به گفته سرهنگ جهانفر، با اعترافات متهم، فردي به نام اکبر، که اموال مسروقه را خريداري مي کرد، نيز به دام افتاد. رئيس پليس آگاهي کرمان، در خصوص شگرد متهم براي سرقت منازل، به اظهار داشت: سارق هنگام شب، پس از شناسايي منازل خالي از سکنه، اقدام به تخريب ققل درب مي کرد و وارد منازل مي شد.
وي ارزش تقريبي اموال مسروقه را 50 ميليون تومان، اعلام کرد و افزود: براساس اظهارات سارق، اين فرد با سوء استفاده از عدم بکارگيري شهروندان از قفل هاي ضد سرقت و حفاظت فيزيکي ضعيف، دست به اين سرقت ها زده است و ارتکاب به سرقت را برا ي او آسان کرده است، بنابراين لازم است که شهروندان به توصيه هاي پليس در اين خصوص توجه داشته باشند./ف
برچسب ها: قفل ، ضد ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار