سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان از اجرای طرحی به منظور نظارت مستمر بر عملکرد ادارات و دستگاه‏های دولتی در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن سعدالدین که هم‏زمان در سمت مدیرکلی دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان نیز فعالیت دارد، ظهر امروز در جلسات تخصصی حوزه‏های مختلف فرمانداری سمنان اظهار داشت: در برهه کنونی، نظارت بر دستگاه‏های اجرایی با توجه به رویکرد عدالت‏محورانه و پیگیرانه دولت مهرورز بسیار ضروری است.

وی افزود: بدون شک، در همین راستا در شهرستان سمنان نیز با نظارت مستمر بر عملکرد ادارات دولتی و دستگاه‏های اجرایی، در مسیر توسعه شهرستان گام‏های مؤثرتری را برخواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در ادامه سخنان خود در جمع مدیران و کارکنان فرمانداری سمنان، بر ضرورت برنامه‏ریزی جامع و مستمر در حوزه‏های مختلف فرمانداری به منظور تسریع در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تأکید کرد.

سعدالدین افزود: حرکت با برنامه، همراه با تعاون، همکاری و همدلی همه دست‏اندرکاران و همکاران فرمانداری سمنان از عوامل مهم اجرایی شدن سیاست‏های کلان دولت خدمت‏گزار در حوزه شهرستان سمنان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان یادآور شد: باید با نظارت مستمر بر عملکرد ادارات و به خصوص دستگاه‏هایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، در مسیر توسعه شهرستان سمنان گام‏های بلندی برداشته شود./ج1

برچسب ها: سمنان ، اداره ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.