دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهر ماندگار گفت:‌ تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرحهای مهر ماندگار در سطح کشور تامین شده و از این لحاظ با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل علی اکبر محرابیان در جریان بازدید از طرح‌های مهر ماندگار شهرستان پارس‌آباد افزود: با عنایت ویژه رئیس جمهور طرحهای مربوط به مهر ماندگار در جای جای کشور به سرعت در حال اجراست که تامین و تزریق اعتبار در این زمینه نیز انجام شده است.

وی گفت:‌ هدف از اجرای این طرح‌ها عمل به تعهد دولت در حوزه خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت و تکمیل طرحهای نیمه تمام اساسی در سطح کشور است تا با کمترین کار عمرانی و اجرایی ماندگار به دولت بعدی اهداف در یک سال آینده محقق شود.

محرابیان افزود: ما در سطح کشور طرحهای متعددی را در این زمینه و در قالب مهر ماندگار تعریف کردیم که در استان اردبیل نیز طرحهای خوبی در این زمینه پیش‌بینی شده که با حمایت استاندار اردبیل و دیگر مسئولان در حال اجراست.

دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهر ماندگار نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یادآور شد و گفت: افتتاح طرح‌های مهر ماندگار اشتغال پایدار ایجاد می‌کند و در کنار آن به پویایی اقتصاد کشور کمک کرده و بهترین شیوه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال تولید و حمایت از تولید ملی است./س

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.