نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینكه دولت های غربی به هیچ یك از وعده های خود در قبال مساله هسته ای ایران عمل نكرده اند گفت: تشدید تحریم ها علیه ملت ایران نشانه بارزی از خلف وعده غربی ها و در سردرگمی سران این كشورها در مسائل حساس بین المللی است.

علی اكبر آقایی در گفت و گو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: غربی ها در حالیكه قول داده بودند با آغاز مذاكرات هسته ای تحریم ها را لغو خواهند كرد، به رغم حضور فعال جمهوری اسلامی در این مذاكرات، همچنان بر طبل تحریم و تهدید می كوبند.

وی با عنوان اینكه ایران در شرایط تحریم و تهدید های غرب به جایگاه رفیع جهانی دست یافته است اضافه كرد: غربی ها این بار نیز از تحریم های جدید خود ناكام خواهند ماند.

آقایی زیر ساخت های اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی را بسیار محكم و پایدار اعلام كرد و اظهار داشت: ضربات بزرگ این تحریم ها متوجه جهان غرب خواهد شد، آنها هستند كه بار دیگر از این كرده خود پشیمان خواهند شد.

نماینده مجلس ادامه داد: با اعمال تحریم های جدید، پوشالی بودن وعده های دشمنان به اثبات رسید ، امروز نه تنها ملت ایران بلكه هیچ یك از ملت های آزاده جهان رغبتی به تعامل و دوستی با غربی ها ندارد.

آقای اظهار كرد: آنچه امروز توسط جهان غرب با عنوان تحریمهای جدید مطرح می شود تنها هیاهویی بیش نیست و بازنده اصلی این نقشه های شیطانی نیز خود جهان سلطه خواهد بود .

وی یادآور شد : تحریمها در طول سالیان متمادی هرگز نتوانست كوچكترین خللی در اراده ملت ایران بوجود آورد بلكه این ملت با تكیه برخودباوری و خود اتكایی توانست به موفقیت های بزرگی دست یابد./س

برچسب ها: ایران ، سلماس ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.