انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه با انتشار بيانيه اي در سالروز ترور آيت الله صدوقي ضمن محكوم كردن اين اقدام تروريستي،‌ آنرا نمادي از استيصال و درماندگي گروهك منافقين برشمرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه با انتشار بيانيه اي در سالروز ترور آيت الله صدوقي در 11 تير 1361  به دست عناصر تروريستي گروهك منافقين ضمن محكوم كردن اين اقدام تروريستي،‌ آنرا نمادي از استيصال و درماندگي گروهك منافقين برشمرد كه ترور را به عنوان ابزاري براي پيشبرد اهداف ضد انساني خويش قرار داده و تا كنون بيش از 12 هزار ايراني را ترور كرده است.

در بخش هايي از اين بيانيه آمده است:

گروهك تروريستي منافقين با ترور انسانهاي بزرگي همچون آيت الله صدوقي تنها عجز و زبوني خود را به نمايش گذاشت و همين اقدامات جنايتكارانه و ضد بشري بوده كه آنها را به منفور ترين گروه نزد افكار عمومي مردم ايران تبديل كرده است. گروهكي كه با ترور بيش از 12 هزار ايراني سعي در پيشبرد اهداف خائنانه خويش داشته و در اين راه از هيچ اقدامي فروگذار نكرده و بسياري از خانواده هاي ايراني را داغدار عزيزترين كسانشان نموده است، گروهكي كه امروز با گرفتن ژست هاي دموكراتيك دم از حقوق بشر مي زند و بي آنكه نسبت به اقدامات تروريستي گذشته خويش ابراز ندامتي كرده باشد همواره به آنها افتخار مي كند.

ما خانواده هاي قربانيان ترور در اين بيانيه با تاكيد بر هدف خويش مبني بر رسيدن به جهان بدون ترور، ضمن محكوم كردن ترور آيت الله صدوقي و هر اقدام تروريستي ديگري كه جان انسانهاي بيگناه را مورد هدف قرار داده، خواستار افزايش همكاريهاي بين المللي ميان انجمن هاي قربانيان ترور در سرتاسر دنيا بوده و آغاز چنين روندي را در راستاي فهم بهتر خطر تروريسم از سوي مردم جهان بسيار مهم و موثر مي دانيم و آمادگي خويش را براي ارتباط با گروههاي قرباني ترور در سراسر دنيا اعلام مي كنيم. تا ديگر هيچ انسان بيگناهي قرباني اقدامات جنايتكارانه گروههاي تروريستي نگردد و هيچ خانواده اي داغدار عزيزانشان نباشند.

گفتني است آيت الله محمد صدوقي در روز 11 تير 1361 مطابق با دهم ماه مبارك رمضان سال 1402 قمري، پس از اداي نماز جمعه ‌در حالي كه جايگاه را ترك مي‌كرد، منافقي با به آغوش كشيدن آن بزرگوار و منفجر كردن نارنجكي كه در دست داشت، ايشان را به شهادت رساند و نام وي را به عنوان سومين شهيد محراب ثبت کرد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار