رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: امسال دو تیم کاراته در مسابقات لیگ کشوری شرکت می‌کنند.

جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تاکنون در لیگ کشوری تیمی از این استان حضور نداشته اما امسال در نظر داریم با دو تیم در لیگ کشوری جوانه و آینده‌سازان شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین دوره لیگ نوجوانان و جوانان پسران استان در چهار مرحله رفت و برگشت انجام شد، افزود:‌ با برنامه‌ر‌یزی‌های صورت گرفته دور جدید لیگ را در تمام سطوح برای آقایان و بانوان و نیز در سبک‌های آزاد و کنترلی برگزار می‌کنیم.

سلیمی ادامه داد: قرار است هر ماه یک جلسه در شهرستان‌های مختلف برگزار شود تا فعالیت‌های هیئت استان به روزتر و با هماهنگی‌های بیشتری انجام شود.

وی با اعلام نتایج لیگ جوانان کاراته استان آذربایجان غربی گفت: تیم «ارومیه الف» با ترکیب سجاد اکبری، متین رسولی، یاسر صحرایی، سیف‌اله نسودی و سامان عظیما فرد مقام نخست را کسب کرده‌اند.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی با بیان اینکه مقام دوم لیگ جوانان کاراته استان را «ارومیه ب» کسب کرده است، گفت: اعضای تیم محمد زارع، محمد غفوری، محمدصدرا افشارلو، امیرآرام بن و آرش یونسی هستند.

سلیمی ادامه داد: کاراته‌کاران میاندوآبی مجتبی جلالی، امیر سالمی، محمد رجبی، بهزاد برزگر و آرمین باغداران مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرده‌اند.

سلیمی درادامه از برپایی سیزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی در ارومیه خبر داد و افزود: این اردو از هشتم لغایت 13 تیرماه به سرمربیگری علیرضا سلیمانی در ارومیه برگزار و تیم بلافاصله پس از اتمام اردو روز شانزدهم تیرماه، ایران را به مقصد ازبکستان ترک می‌کند.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از بیست و یکم تیرماه امسال در شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان برگزار می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.