تیم ربات امدادگر واقعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه به عنوان چهارمی جهان دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  برای نخستین بار تیم ربات امدادگر واقعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه توانست در رقابت با تیم های قدرتمند جهانی به عنوان چهارمی جهان دست یابد.

در این دوره از مسابقات كه به میزبانی كشور مكزیك و با عنوان مسابقات 'ربوكاپ 2012 مكزیك' برگزار شد، بیش از 16 تیم از كشورهای همچون آمریكا، ژاپن، مكزیك، آلمان، آفریقای جنوبی، تایلند و چهار تیم از دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران شركت داشتند.

تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه با ربات امدادگر 'FKR' توانست پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و كشورهای آلمان و تایلند به رتبه مهم و با ارزش چهارمی جهان دست یابد.

'احمد زاهدی' سرپرست و عضو تیم رباتیك دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن سطح این مسابقات را با توجه به حضور تیم های قدرتمند صاحب عنوان، بسیار بالا ارزیابی كرد و كسب این عنوان را در درجه نخست لطف خداوند و سپس همت و كوشش وصف ناپذیر اعضای تیم دانشگاه فیروزكوه برشمرد.

وی ضمن تقدیر از مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه تصریح كرد: موفقیت به دست آمده امروز، فقط گام نخست تعالی و ترقی است و باید با حمایت از اعضای تیم و سرمایه گذاری بهتر و بیشتر، آینده ای درخشان برای دانشگاه و كشور عزیز اسلامی ترسیم نماییم.

'علی نیك پناه' ، 'فرهاد وطنی' و احمد زاهدی سرپرستان تیم و 'علی عبدالهی'، 'احسان مرادی'، 'مازیار معصومی راد'، 'ایمان آهنگر'، 'منصور زاهدی پور'، 'امیر حسین خلیلی' و 'علی گل محمدی' اعضای دانشجویی تیم رباتیك دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه را در این دوره از مسابقات تشكیل می دادند./س


برچسب ها: ربات ، امدادگر ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.