همزمان با آتش سوزی در جنگلهای کلرادو ، شب گذشته ایالت های مریلند، ویرجینیا، ویرجینیای غربی ، اوهایو و منطقه واشنگتن نیز با توفان شديد مواجه شدند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز؛وقوع توفان در ایالت های شرقی آمریکا  13 کشته برجا گذاشت و موجب قطع برق بسیاری از شهرها شد . در همین حال افزایش شدید دما احتمال افزایش تلفات در مناطق شرقی ایالات متحده را افزایش داده است. از همین رو برای جلوگیری از گسترش فاجعه، فرمانداران آمریکا وضعیت فوق العاده اعلام کردند.

براساس اين گزارش ،چندین فرماندار مختلف آمریکا بدلیل پیامدهای پس از توفان وضعیت اضطراری در ایالت های تحت امر خود اعلام کردند.

 
هم اکنون دست کم 3 میلیون شهروند آمریکایی برق ندارند و همین امر مشکلاتی را در ایالت های شرقی آمریکا بوجود آورده است. این در حالی است که رویترز در خبر دیگری در این آمار را 4 میلیون نفر اعلام کرده است.

برهمین اساس فرمانداران ایالت های مریلند، ویرجینیا، ویرجینیای غربی و اوهایو به سرعت تمام منابع فرمانداری ها را به خدمت گرفته اند تا نیاز مردم توفان زده را برطرف کنند. علاوه بر این ایالت ها در بخش کلمبیا نیز وضعیت اضطراری اعلام شده است.


برچسب ها: توفان ، آمریکا ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار