فرمانده سپاه عاشورا گفت: صنایع دستی در صدور فکر و فرهنگ انقلابی ایران می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريزپورجمشیدیان امروزدر جمع هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی جاده ابریشم اظهار کرد: در تولید صنایع دستی باید ارزش‌های اسلامی مد نظر قرار گیرد به طوری که نشان دهنده فرهنگ غنی اسلامی ما باشد.

وی افزود: می‌توان برخی ارزش‌های عمیق فرهنگی، اسلامی و انقلابی‌مان را در آثار صنایع دستی بروز داده و از این طریق این ارزش‌ها را به جامعه بین‌المللی بسط دهیم. پورجمشدیان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در حوزه صنایع دستی، اظهار کرد: این هنر- صنعت به دلیل اینکه در زمانی کم و هزینه‌ای پایین تولید شود می‌تواند مشکلات موجود در حوزه اشتغال کشور را رفع کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی جاده ابریشم در نوع خود بی‌نظیر بود و تا به حال در این سطح برگزاری چنین نمایشگاهی سابقه نداشته است.

 پورجمشدیان افزود: استقبال گسترده‌ای که مردم از این نمایشگاه کرده‌اند نیز نشان از ظرفیت‌های این بخش دارد و می‌تواند تاثیر مستقیمی در ارتقای تولید و فرهنگ داشته باشد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: جمع شدن آثار مختلف از استان‌های کشورمان در این نمایشگاه قدم خوبی بود که ضمن مبادله فرهنگی موجب آشنایی مردم با فرهنگ و هنر اقوام مختلف شد.

 پورجمشیدیان تاکید کرد: صنایع دستی می تواند انتقال دهنده فرهنگ عمیق کشور ما باشد بنابراین باید زمینه صادرات این صنایع را فراهم کنیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.