سرمربی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان اسکواش بانوان در خصوص رقابتهای رده سنی زیر 11 سال کشور در اراک گفت: انجام چنین مسابقاتی در این رده سنی برای اسکواش ایران اقدامی مثبت و گامی رو به جلو می باشد که امیدوار هستیم در آینده نیز شاهد برگزاری این مسابقات باشیم.

 فاطمه السادات حیدری در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این مسابقات بازیکنان خوبی را به اسکواش کشور معرفی کرد هرچند بعضی از آنها تجربه کافی نداشتند ولی استعدادهای خوبی برای اسکواش ایران می باشند .

 وی تصریح کرد: با توجه به نیاز ما برای پرورش قهرمانان ملی برای آینده،  تمرکز بیشتری را در این رده سنی خواهیم داشت .

وی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا در کیش نیز گفت: این رقابت ها بالاترین سطح مسابقات آسیا است که خوشبختانه توانستیم نتیجه نسبتآ خوبی کسب کنیم و از عملکرد بازیکنان تیم ملی راضی هستیم و همچنین باید عنوان کرد با برنامه ریزی دقیق می توان برای سال آینده موفقیت های بیشتری را نیز پیش بینی کرد.

حیدری ادامه داد: تیم ملی به یک یا دو بازیکن خاص محدود نمی‌ود و مطمئن باشید بازیکنان شایسته و با استعداد می توانند با تلاش مضاعف به تیم ملی راه پیدا کنند .

 سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان ساخت: سعی خواهم کرد با توجه به مسوولیت مهم، علاقه فراوانم به اسکواش و رسالتی که در این راه بر عهده دارم و همچنین حمایت های فدراسیون، باعث موفقیت تیم ملی اسکواش ایران شوم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.