هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شرایط تیم ما خوب است و مشکل خاصی نداریم.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ من مسافرت بودم و تازه به تیم اضافه شدم اما شرایط تیم خوب است چون با بچه های ذوب آهن صحبت کردم و متوجه شدم همه چیز ایده آل است و مشکل خاصی نیست ما دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته ایم و اردوی خوبی داشتیم حاشیه هم نداریم و بچه های قدیمی ذوب آهن برگشته اند و تیم یک دستی داریم.

وی افزود: هر چند تغییرات زیادی داشتیم اما بازیکنانی در تیم ما هستند که قبلاً کنار هم بازی کرده اند و مشکلی نیست مهم صمیمیت و یکدلی در بین بازیکنان است که خدا را شکر در تیم ما این مسئله وجود دارد.

او در ادامه گفت: نمی شود پیش بینی کرد که چه فصلی پیش رو داریم اما قطعاً سال خیلی سختی خواهیم داشت لیگ برتر همیشه سخت است اما با این شرایطی که در ذوب آهن به وجود آمده و همت بچه ها، نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت چون تیم یکدستی داریم.

هافبک ذوب آهن اظهار داشت: قطعاً دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم و گرفتن سهمیه برای ما دور از دسترس نیست البته باید 4-5 هفته از لیگ بگذرد تا شرایط خودمان و تیم های دیگر را ببینیم اما قطعاً یکی از هدف های ما کسب سهمیه آسیا است.

رجب زاده در پایان گفت: هدف خودم در فصل جدید این است که بتوانم بهترین بازی هایمان را برای ذوب آهن انجام دهم ضمن اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر می کنم خیلی ها می گویند که سنم بالا است اما همیشه ملاک آمادگی بازیکنان است و سن مهم نیست./ق

برچسب ها: رجب زاده ، هافبک ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار