رئیس موسسه تبیان از ارائه نرم افزار پاکسازی سیستم های الکترونیکی ویژه والدین و مسئولان نهادی اجرایی در سال جاری خبر داد.

علیرضا طالب پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح امر به معروف و نهی از منکر با هدف سالم سازی فضای مجازی به کمک نیروهای مردمی در سال جاری اجرا می شود.
وی ادامه داد: طرح امر به معروف و نهی از منکر الکترونیکی با همکاری شبکه های اجتماعی موجود و زیر ساختهای فنی هوشمند اجرا می شود.
طالب پور با اشاره به تاسیس سایت امن ایران از سوی موسسه تبیان در فضای مجازی افزود: نرم افزار پیشگیرانه و پاکسازی سیستم های کامپیوتری در این سایت موجود است و علاقه مندان به ویژه والدین و مسئولان نهادهای اجرایی به طور رایگان می توانند آن را دانلود کنند.
وی با معرفی برخی از فواید نرم افزار پیشگیرانه ادامه داد: نرم افزار پیشگیرانه دارای نمودار سلامت سیستم الکترونیکی بوده و با بررسی فایلهای کامپیوتر درصد پاک بودن برنامه های سیستم و اخلاقی یا غیر اخلاقی بودن تصاویر دانلود شده را با قابلیت معرفی فایلهای پنهان به والدین و یا مسئولان نهادهای اجرایی مشخص می کند.

*اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر الکترونیکی در استانها
رئیس موسسه تبیان گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر الکترونیکی به صورت پایلوت در استانهای کشور اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح در استانها فراهم شده گفت: برای اجرای این طرح در کشور با همکاری روسای ادارات تبلیغات اسلامی استانها و شبکه های اجتماعی 12 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار