معاون شهردار منطقه 21 گفت: مسابقات ورزشي تابستاني در 23 رشته امسال در محلات 17گانه منطقه برگزار مي‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سلیمی افزود: يکي از رويکردهاي مهم سازمان ورزش شهرداري تهران، توسعه ورزش همگاني با هدف حفظ سلامتي افراد و ايجاد اوقات فراغت سالم وروحيه نشاط وشادابي شهروندان است. که در این خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در محلات 22گانه شهر تهران نيز نشان از عزم جدي مسوولان شهري در رسيدن به اين هدف است.
وي در ادامه بیان کرد: اداره ورزش شهرداري منطقه 21 نيز با برخورداري از 17 زمين چمن مصنوعي و هفت مجموعه ورزشي با سرانه ورزشي بسيار مناسب قدم در اين راه گذاشته است.
شهردار اذعان کرد: راه‌اندازي ايستگاه ورزش شبانه در بوستان‌ها وهمچنين توسعه ورزش صبحگاهي بخش ديگري از برنامه‌هاي ورزشي اين اداره است.
وی از دیگر برنامه های اداره ورزش منطقه یاد کرد و افزود: برپایی نمایشگاه ورزش شهروندی در بوستان نرگس و هم چنین برپایی اردوهای ورزشی از دیگر برنامه های اداره ورزش این منطقه، است در طرح غنی سازی اوقات فراغت شهروندان منطقه 21 علاوه بر اداره ورزش و سلامت سایر ادارات نیز همکاری و مشارکت خواهند داشت.

*کاشت گلهای فصلی در مساحت 50 متر مربع
وی در بخش دیگری گفت: به همت واحد فضای سبز گلهای فصلی در بلوار شهید بهشتی و پارک لاله کاشته شد بنابراین گزارش 50 متر مربع گل زرد در مکانهای مذکور کاشته شد همچنین از علف زنی در فضایی به مساحت 5000 متر مربع انجام شد.

*اجرای عملیات رنگ آمیزی در محدوده ناحیه یک
سلیمی افزود: کلیه پایه های پرچمی، موانع U شکل و پلهای عرضی روی انهار در خیابان طالبی براساس رنگ مصوب سازمان زیبا سازی رنگ آمیزی گردید هم چنین پایه دروازه گاهی در بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه شهید لشگری رنگ آمیزی گردید که هدف از این اقدام ایجاد زیبایی بصری و حذف آلودگی های دیداری در محیط شهری است.
شهردار منطقه 21 اذعان کرد: جشنواره تفریحی و ورزشی اوقات فراغت همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه آغاز به کار کرده و این جشنواره به مدت یک هفته در پارک نرگس برگزار که در همین راستا ضمن برپایی غرفه های متعدد فرهنگی هنری ورزشی همه روزه جشنهایی با حضور اهالی منطقه و حمید استیلی پیشکسوت فوتبال برگزار شد.
در ادامه رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران طی سخنانی ورزش را زیر ساخت اخلاق اجتماعی توصیف کرد و گفت: یکی از جدی ترین دغدغه های اولیا در هنگام تعطیلات تابستان پر کردن اوقات فراغت فرزندان است که ما می توانیم از طریق توسعه ورزش شهروندی با رویکرد دینی پاسخگوی این نیاز باشیم که از طریق ورزش و توسعه آن می توانیم به امور تربیتی و دینی که یکی از اهداف ما به خصوص در بین نوجوانان است و یکی از ارکان تحکیم خانواده محسوب می شود، دست پیدا کنیم و در این راستا امکانات رایگان جهت استفاده شهروندان هر منطقه در سطح شهر تهران تدارک دیده شده است و در صورت مهیا شدن شرایط این جشنواره تا میلاد حضرت مهدی (عج) برای اهالی منطقه ادامه یابد.
در ادامه این مراسم شهردار منطقه بیان کرد: این جشنواره فضای بسیار خوب و پر نشاطی است و ما مسئولان با حضور در بین اهالی منطقه و همشهریان خستگی یک روز کاری خود را از یاد می بریم و با دیدن نشاط مردم، دلخوش می شویم .
وی اذعان کرد: تمامی تلاش مسئولان شهرداری منطقه این است که اگر مردم به دلایل مختلف دچار مشکلات و ناراحتی هایی هستند با حضور در این مراسم تفریحی، ورزش سامانه های نشاط و مراسم صبحگاهی که در نقاط مختلف منطقه برگزار می شود برای مدت کوتاهی هم که شده دغدغه های خود را فراموش کرده و از فضاهای شاد موجود نهایت استفاده را ببرند.
سلیمی در خصوص استقبال شهروندان عنوان کرد : حضور و استقبال مردم قابل توجه بوده است و در روز نخست برگزاری این مراسم جمعیتی در حدود 10 هزار تن در آن حضور داشتند و در مسابقات مختلفی که در 18 رشته ورزشی در 25غرفه برگزار می شود استقبال اهالی و شهروندان منطقه در خور توجه بوده است و تمامی این تلاشها در راستای سلامت جسمی، روحی و روانی مردم صورت می گیرد، در ضمن هیچ کاری بدون مشارکت و همکاری شهروندان با موفقیت مواجه نمی شود و امیدواریم که در تمامی زمینه ها شاهد نظرات، ایده ها و حتی انتقادات سازنده شهروندان باشیم.

*نصب تابلوهای حاشیه نما در سطح ناحیه یک
وی در بخش دیگری تصریح کرد: به همت واحد ترافیک 11 عدد تابلوی حاشیه نما در بزرگراه فتح زیر پل کن نصب گردید که هدف از این اقدام مشخص نبودن محدوده سواره رو به منظور افزایش ایمنی شهروندان و جلوگیری از تصادفات رانندگی است.

*برگزاری جلسه خانه سلامت در محله چیتگر جنوبی
وی خاطر نشان کرد: خانه سلامت چیتگر جنوبی به منظور حل مشکلات انتظامی این محله تشکیل جلسه که در این جلسه که با حضور رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه سه، کارشناسان واحد سلامت این ناحیه،‌مسئولان خانه سلامت مربوطه برگزار شد مسائل و مشکلات امنیتی و انتظامی این محله از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت که در پایان این جلسه مقرر شد مشکلات انتظامی این محله از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت./ل
برچسب ها: سلیمی ، ورزش ، استیلی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار