مسئولان باشگاه آلومینیوم برای آمادگی و پرورش تیم های پایه این استان در پرتغال لیسبون اردو برپا می کند تا بازیکنان این سطح با فوتبال مدرن آشنا شوند.

حسین جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دنبال سفر هیات اقتصادی هرمزگان در راس استاندار به کشور پرتغال و تاکید بر تقویت ظرفیت های گسترده توسعه روابط بین دو کشور ایران و پرتغال اردوی تیم های پایه باشگاه آلومینیوم در شهر لیسبون پرتغال برپا می شود.

وی ادامه داد: در این اردو 20 نفر از بازیکنان و مربیان تیم های پایه حضور خواهند داشت و با توجه به اینکه شناخت فوتبال مدرن و پرورش استعدادها برای موفقیت تیم بزرگسالان یک استان و همچنین تیم ملی به یک اصل تبدیل شده است  از این رو سفر به پرتغال و برپایی اردوی برای تیم پیه فوتبال استان هرمزگان جهت پیشرفت فنی فوتبالیشان این استان کمک شایانی توجهی دارد.

جباری زاده افزود: علاوه بر پیشرفت فوتبالیست های این استان سطح مهارت های فنی مربیان و علم اندوزی از نحوه پیشرفت کشور پرتغال در رشته فوتبال ارتقا می یابد و در آینده ای نزدیک می توانیم مربیان و فوتبالیست های حرفه ای را پرورش و به فوتبال ملی تزریق کنیم.

مدیر عامل آلومینیوم افزود: در این اردو علاوه بر بازدید از باشگاه های بزرگ شهر لیسبون به ویژه اسپورتینگ، قرار است مربیان و بازیکنان اعزامی با آخرین متدهای روز فوتبال جهان آشنا شوند.

وی اظهار داشت: در دنیای فوتبال مدرن امروزه کشف آموزش و پرورش استعدادها به عنوان یک گام مهم در این رشته ورزشی پرطرفدار محسوب می شود و امیدواریم با اهتمام و کوشش کل مجموعه باشگاه آلومینیوم بر لزوم توجه به تیم های پایه دار بتوانیم در آیندهای نزدیک شاهد ورود این بازیکنان به تیم اصلی و حضور در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

جباری زاده ادامه داد: مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان توجه ویژه و خاصی به مدارس آکادمی و تیم های پایه این استان دارد و امید وار است که در آینده ای نزدیک استان هرمزگان به یکی از قطب های پرورش استعداد ها تبدیل شود زیرا ظرفیت این موضوع موجود و تنها وتلاش و توجه می تواند این امر را به میسر ساخت و شتاب آن را افزایش دهد.

وي تصریح کرد: پس از حضور تیم های پایه فوتبال استان هرمزگان در پرتغال تمیهداتی اندیشیده شده است که زمان مناسب تیم های پایه های پرتغال نیز در این اردویی مشترک در بندر عباس برپا کنند البته در صورت ایجاد زمینه ها مناسب این مسئله در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد.

وی خاطر نشان کرد: عزیزی استاندار ورزش هرمزگان در این مدت همواره باشگاه آلومینیوم هرمزگان را حمایت کرده است در تمامی مسائل همواره سعی بر برطرف کردن معضلات و ساختن تیمی قدرتمند جهت حضوری توانمند در لیگ برتر داشته است امیدواریم که در طول فصل لیگ دوازدهم باشگاه آلومینیوم با همراهی و حمایت مسئولین با حواشی و مشکلات خاصی مواجه شود.

گفتنی است، برپایی اردوی تیم های پایه استان هرمزگان در لیبسون فرانسه در حالی است که تیم رده بزرگسالان باشگاه آلومینیوم هرمزگان تا چندی پیش با مشکلات مالی فراوانی مواجه بوده است و این مسائل به حدی بوده است که مسئولان در جذب بازیکنان حرفه ای و گرانقیمت با مشکل روبرو بوده اند اما گویا با توجه به جلسه ای که جباری زاده مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در هفته های گذشته با مدیر عامل سپاهان اصفهان دشته است ما را به این مسئله سوق می دهد که مسئولان استان هرمزگان از تجربه اصفهانی در تقویت تیم های پایه ای استان خود استفاده و بهره برده اند و خواهان اجرایی کردن فاکتورهای موقیت تیم سپاهان اصفهان در باشگاه آلومینیوم هرمزگان می باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.