معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران در نخستين کنگره شعر سپاه گفت: پاسداران تكليف محور هستند و براساس تكليف و موقعيت در صحنه‌هاي نبرد حضور جدي دارند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، اولين کنگره شعر سپاه، بعد از ظهر امروز(شنبه) در سالن مهر حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد.

در مراسم امروز، سردار محمد علي آسودي معاون فرهنگي و تبليغات سپاه، طي سخناني با بيان اينكه پاسداران تكليف محور هستند و براساس تكليف و موقعيت در صحنه‌هاي نبرد حضور جدي دارند؛ گفت:‌ پاسداران هنگامي در زمان جنگ سخت، اسلحه به دست گرفتند و در كارزار در برابر استكبار جهاني ايستادند و حماسه‌اي را خلق كردند كه در 300 سال گذشته بي‌نظير بود و حتي يك وجب هم از خاك كشور را به دشمن ندادند.

وي با بيان اينكه پاسداران به دشمنان در حوزه سخت، درس عبرتي دادند كه ماندگار شد تصريح كرد: امروز پاسداران در جنگ نرم، قلم به دست گرفته‌اند و با تفسير و سرودن اشعار حماسي در صحنه نبرد جنگ نرم به كارزار دشمن آمده‌اند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه ادامه داد:‌جا دارد از نمايندگي ولي فقيه در سپاه كه اقدامات نو و خلاقانه‌اي را در سطح سپاه و كشور برنامه ريزي‌ كرده‌اند تشكر كنيم و اكنون در طي 4 سال گذشته ظرفيت عظيم و بي نظير سپاه را در كشور شناسايي، ساماندهي و بهره‌گيري مناسبي انجام داده‌ايم.

سردار آسودي تصريح کرد: كانون پاسداران اهل قلم توانسته است 1300 اثر خود را در يازده رشته به دبيرخانه سپاه بفرستد و كانون مداحان پاسدار نيز با ارائه بيش از 2 هزار مداح پاسدار، ساماندهي خوبي شده و چند كارگاه آموزشي نيز برگزار شده است.

وي در پايان ضمن دعوت از سربازان شاعر براي حضور در دومين كنگره شعر پاسدار، خاطرنشان كرد: اميدواريم با همت و تلاشي كه صورت مي‌گيرد و با قلم و بيان و مديحه‌سرايي در ميدان بمانيم، از انقلاب اسلامي دفاع كنيم و انشاءالله دِينمان را نيز ادا كنيم.

/ش3

 

برچسب ها: آسودی ، معاون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار