دوگوشي هوشمند Xperia miro و Xperia tipo dual به بازار جهاني مي آيند.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Xperia miro يك تلفن هوشمند باريك و زيبا است كه در طيفي از رنگ‌هاي جذاب و با تكنولوژي صوتي xLOUD™ سوني براي صدايي واضح و شفاف، در دسترس است. Xperia tipo dual براي ارائه يك رابط كاربري با امكان استفاده آسان طراحي شده است كه مصرف‌كنندگان را قادر مي‌سازد تا از تلفن هوشمند خود بيشترين استفاده ممكن را ببرند، چه اين استفاده مرور وب باشد يا به اشتراك‌گذاري تصاوير يا دانلود برنامه‌هاي كاربردي.
 اين تلفن هوشمند به منظور ارائه موسيقي، تكنولوژي صوتي xLOUD سوني را كه صدايي واضح و شفاف ارائه مي‌نمايد، در خود جاي داده است. صفحه نمايش 5/3 اينچي، دوربين 5 مگاپيكسلي با كيفيت فوق‌العاده فيلمبرداري با 30fps، اتصال بي‌سيم DLNA براي مشاهده آسان محتوا مانند عكس و ويدئو بر روي تلويزيون، تبلت و كامپيوتر شخصي و باتري قوي براي استفاده 24 ساعته از جمله قابليت‌هاي اين گوشي است.



Xperia tipo dual ديگر گوشي جديد سوني تجربه‌اي سهل و آسان از كاربري تلفن هوشمند را براي مصرف‌كنندگاني كه مي‌خواهند نخستين تلفن هوشمند خود را بخرند، ارائه مي‌نمايد. هر دو سيم‌كارت به‌طور مداوم در حالت آماده‌ به‌كار بوده و ارتباطات وتماس‌ها مي‌توانند در هر زماني از طريق هردوي سيم‌كارت‌ها دريافت شوند. مصرف‌كنندگان مي‌توانند با يك راهنماي كاربري موجود بر روي دستگاه، برنامه‌اي كاربردي كه به‌صورت از پيش بارگذاري شده بر روي دستگاه قرار گرفته است و كاربران را قادر مي‌سازد تا مصرف ديتاي خود را پايش نمايند، دوام باتري عالي و آخرين پلت‌فرم آندرويد – بستني حصيري- نهايت استفاده را از تجربه تلفن هوشمند خود ببرند. صفحه نمايش 2/3 اينچي ضدخش از جنس شيشه معدني، دوربين 2/3 مگاپيكسلي، راهكار مديريت ديتا براي تشخيص مصرف ديتا و كليد سخت‌افزاري براي تغيير سيم‌كارت‌ها از ديگر قابليت‌هاي اين گوشي است.


برچسب ها: گوشی ، هوشمند ، xperia miro ، xperia tipo ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار