عضو هيات رئيسه مجلس با بيان اينكه پيشنهادي مبني بر تشكيل كميسيوني مشترك بين دولت و مجلس جهت تدوين يك برنامه راهبردي مشترك بين دو قوه به دست اين هيئت نرسيده، گفت: از هرگونه پيشنهادي كه منجر به افزايش سطح همكاري‌هاي دولت و مجلس شود استقبال مي‌كنيم.

جواد جهانگيرزاده نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به پيشنهاد معاون پارلماني رئيس جمهور به رئيس مجلس شوراي اسلامي براي تشكيل كميسيوني مشترك بين دولت و مجلس جهت تدوين يك برنامه راهبردي مشترك گفت: تا كنون (لحظه مخابره خبر) پيشنهادي در اين خصوص به مجلس و رياست آن وصول نشده است.

وي در ادامه تصريح كرد: از هرگونه پيشنهادي كه منجر به افزايش سطح همكاري‌هاي دولت و مجلس و ايجاد انسجام بين دو قوه براي انجام مسئوليت‌هاي مهم ملي باشد استقبال مي‌كنيم.

عضو هيئت رييسه پارلمان همچنين افزود: اين پيشنهاد در حالي مطرح مي شود كه انتظار مي‌رود در شرايط موجود كه گراني‌ها و مشكلات اقتصادي مردم را به شدت تحت فشار قرار داد و افزايش قيمت ناگهاني ارز و افزايش مشكلات حوزه دامداري، كشاورزي و ... آنها را مي آزارد از هرگونه پيشنهادي در راستاي تعامل بين قوا  استقبال خواهيم كرد.

جهانگيرزاده با بيان اينكه انتظار مي‌رفت چنين كميته‌هاي پيش از اين تشكيل مي‌شدند، اظهار داشت: با همه اين تفاسير حتي اگر يك روز از زمان مسئوليت مجلس مانده باشد از همكاري‌هاي اين چنيني كه بتواند بخشي از مسئوليت‌هاي ملي را انجام دهد استقبال خواهيم كرد.

گفتني است لطف‌الله فروزنده معاون پارلماني رئيس جمهور از ارائه پيشنهاد خود به رئيس مجلس شوراي اسلامي مبني بر تشكيل كميسيوني مشترك بين دولت و مجلس جهت تدوين يك برنامه راهبردي مشترك بين دو قوه خبر داد.

وي تصريح كرده است:‌ راهبرد اصلي ما،‌تعامل هر چه بيشتر بين دولت و مجلس است و در اين ارتباط گفتگوهايي را با رئيس و نواب رئيس انجام داده‌ايم.

س2/

 

برچسب ها: مجلس ، دولت ، کمیته ، مشترک ، پیشنهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار