شورای مردمی حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با گرانی ها اعلام کرد: برای مقابله با فشارهای خارجی، همدردی با محرومین در گرانی ها، اعتراض به سوء مدیریت ها و سیاست های غلط برخی مسئولین در حوزه اقتصاد، دوشنبه روزه می گیریم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای مردمی حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با گرانی ها در واکنش به گرانی ها اخیر طی بیانیه ای اعلام کرد که برای به اثبات رساندن کلام رهبر انقلاب که این دوران نه تنها مانند شعب ابی طالب بلکه دوران بدر و خیبر است و اعتراض به مسئولینی که با برخی بی مدیرتی و سیاست های غلط اقتصادی حجم تورم و این فشارها را بر مردم بیشتر کرده اند و همچنین در راستای کاهش مصرف و ریخت و پاش و فشار کمتر بر بازار داخلی در روز دوشنبه ۱۲ تیرماه با تمسک به امر الهی و سنت رسول الله و اهل بیت روزه می گیریم.
 
متن کامل این بیانیه به این شرح است:
 
ملت مسلمان و انقلابی ایران!
 
در دوره ای قرار داریم که دنیای استکبار فشارهای خود را به نهایت رسانده است و از هیچ کاری برای فشار بر ملت ایران فروگذار نکرده است و آخرین حلقه از تحریم ها را نیز تنگ و تنگ تر کرده است. از سوی دیگر عده ای از داخلی ها نیز اصرار دارند که این دوره را مانند دوران شعب ابی طالب ترسیم کنند و حتی با تلاش بر اخلال در نظام اقتصادی و بی مدیریتی نیز این را به اثبات برسانند تا به خیال خام خود رهبری و مردم را به تسلیم در مقابل غرب وادارند. مع الاسف عده ای از مردم نیز بر طبل ریخت و پاش و اشرافی گری و حرص کوبیده و به سهم خود فشار بیشتری بر گرده این اقتصاد مریض می آورند. به همین واسطه در راستای همدردی و همراهی با ملت مستضعف و محروم – یعنی همان هایی که امام بزرگوار ما فرمود صاحبان اصلی انقلاب هستند- و همچنین برای مقابله با فشارهای همه جانبه دول غربی و استکبار جهانی و نیز به اثبات رساندن این کلام رهبر انقلاب که این دوران نه تنها مانند شعب ابی طالب بلکه دوران بدر و خیبر است و اعتراض به مسئولینی که با برخی بی مدیرتی و سیاست های غلط اقتصادی حجم تورم و این فشارها را بر مردم بیشتر کرده اند و همچنین در راستای کاهش مصرف و ریخت و پاش و فشار کمتر بر بازار داخلی در روز دوشنبه ۱۲ تیرماه با تمسک به امر الهی و سنت رسول الله و اهل بیت روزه می گیریم.
 
انشاء الله ملت بزرگ ایران به اثبات می رساند که این دوران نه شعب ابیطالب بلکه بدر و خیبر است و بار دیگر از امتحان بزرگ اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی با پیروزی بیرون خواهد آمد.

منبع: سايت جنبش عدالتخواه دانشجويي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار