امروزه ایران با تکیه بر جوانان و مدیران موفق توانسته در همه عرصه ها به خوبی وارد و خارج شود که رمز این موفقیت حضور مدیران جوان موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، رضا تقی پور در همایش مدیران جوان که امروز در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد با اشاره به این مطلب که باید یک برنامه مشخص و معین برای تربیت مدیران داشته باشیم گفت: اگر در گذشته پول و امکانات و مستغلات  دارایی های یک سازمان محسوب می شد.
امروزه  بالاترین سرمایه های سازمانی منابع انسانی هستند و وقتی در مورد سازمان های پیشتاز صحبت می کنیم در واقع صحبت از مدیران موفق آن سازمان است.
 
وی تصریح کرد: چنان چه جستجوی کوتاهی در خصوص سازمان های موفق داشته باشیم مشاهده می شود مهمترین عوامل پیشرفت آن ها دانش سازمانی و قدرت خلاقیت مدیرانشان است.
 
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تمامی سازمان های ما به سرعت به روز شده اند اذعان داشت: باید یک برنامه مشخص و معین برای تربیت مدیران داشته باشیم چرا که دانش و سواد و مهارتهای مدیریتی دیروز به درد فردا نمی خورد؛ بنابراین باید مدیران به عنوان موتور محرک در توسعه سازمان ها مشارکت فعال داشته باشند.
 
وی خاطر نشان كرد: نیازمند بینش و تفکر استراتژیک و راهبردی در سازمان ها هستیم./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار