شهردار منطقه3 گفت: همزمان با مراسم افتتاحیه جشنواره تفریحی – ورزشی شهرداری منطقه 3 در بوستان بزرگ ملت امروز از قهرمانان معلول و جانباز کشور تقدیر شد.

پژمان پشمچی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در این مراسم، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند علاوه بر اجرای برنامه های زنده ، بیش از 30غرفه فرهنگی و ورزشی برپا شد.
وي با اشاره به اینکه این جشنواره از ساعات اولیه برپایی آن مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفته است اظهار داشت : حضور پررنگ شهروندان نشان می دهد که این برنامه ها که به ویژه با محوریت ورزش برپا شده است دارای تعداد مخاطب بسیاری است .
پشمچی زاده  با اشاره به اینکه این مراسم به مدت هفت شب تا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت و شاه بیت غزل آن در شب نیمه شعبان و سالروز تولد امام زمان (عج) خواهد بود افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی و به موازات برنامه های توسعه شهروندی توجه ویژه ای به حفظ و گسترش سرمایه های شهروندی دارد وما اعتقاد داریم که شهر سالم بدون شهروند سالم محقق نمی شود.
در ادامه آقا میر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های شهردار منطقه 3 و مسئولین واحد ورزش این منطقه که از قهرمانان بین المللی هستند گفت : شهرداری در تلاش است در کنار ارائه خدمات شهری به شهروندان و در جهت توسعه ورزش همگانی ، خدمات  ورزشی ارزان و  در دسترس را در اختیار شهروندان قرار دهد.
وی با تاکید بر اینکه جشنواره های تابستانی با رویکرد ورزشی در 22 منطقه تهران در حال اجراست تصریح کرد: در این جشنواره ها بیش از 50 نوع فعالیت ورزشی رایگان برای شادابی شهروندان برپا شده است .
وی در ادامه با اشاره به تقارن این جشنواره ها با اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه این گردهمایی ها بهانه ای است تا ایثارگری ها و رشادت های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران را پاس داریم افزود: در حال حاضر در 374 محله شهر تهران برنامه هایی از قبیل المپیاد ها و لیگ های ورزشی به صورت رایگان در حال اجراست ضمن اینکه در بوستان های سطح شهر نیز فضاهای ورزشی فرهم شده است که شهروندان بتوانند در محیطی سالم و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به ورزش و تفریح بپردازند و تابستانی شاد و مفرح راسپری کنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار