رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: امسال برای 27 هزار و 788شغل جدید در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری استان برنامه‌ریزی شده است که برای تحقق این امر نیاز به بیش از 40 هزار هکتار زمین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، محمدیان امروزدر نشست مشترک با مدیر شعب بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی، اعضای شورای اسلامی استان و روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها و روسای بخش‌ها به حضور گروه‌های مختلف شغلی در شوراها، اظهار کرد: اعضای شوراها امسال در تحقق شعار سال با پیگیری مسائل سرعت اجرای برنامه‌های این بخش را افزایش دهند.

وی با تشریح کلیات برنامه توسعه کشاورزی آذربایجان‌شرقی در سال 1391 افزود: بر اساس این برنامه در نظر است امسال برای 27 هزار و 788شغل جدید در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری استان برنامه‌ریزی شده است که برای تحقق این امر نیاز به بیش از 40 هزار هکتار زمین است.

 محمدیان آب مورد نیاز پیش‌بینی شده برای اجرای طرح‌های کشاورزی و دامپروری استان در سال 91 را به غیر از آبزی پروری، بالغ بر 199 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌های خوبی با آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی برای تامین آب مورد نیاز صورت گرفته و به یاری خداوند مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.