بازیکن تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران گفت: حضور در کمپ اشلایگر اتریش و تمرین زیر نظر مربیان این کمپ تجربه خوبی بود و در افزایش تجربه و سطح بازی من تاثیر داشت.

پوریا عمرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: به تازگی عضو طرح توسعه فدراسیون جهانی شده ام و برنامه هایشان برای اعضا تازه شروع شده است که حضور در کمپ اتریش جزو همین برنامه ها بود و با آنها در اردوی دیگری حاضر نبوده ام.

عمرانی که به تازگی از اردوی اتریش بازگشته تصریح کرد: در این کمپ به همراه پدرم به عنوان مربی در تمرینات حاضر بودم و زیر نظر لیچارد پرازه که یکی از بهترین مربیان حال حاضر جهان است به تمرین مشغول بودیم.

وی درباره حضور نوشاد عالمیان در این کمپ بیان کرد: به نظر من سطح نوشاد عالمیان ازبازیکنان آنها بالاتر است اما این اردو برای من که هنوز به جایگاه نوشاد نرسیده ام بسیار موثر تر بود.

وی درباره بازی های این جوانان لهستان و کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات تیمی گفت: در این مسابقات با وجود اینکه به دلیل خستگی راه بلافاصله وارد مسابقه شدیم در انفرادی آن طور که شایسته بود رفتار نکردیم اما در تیمی بسیار خوب درخشیدیم و بهترین ها را از پیش روی برداشتیم تا نایب قهرمان شویم.

عمرانی درباره علت حضورش در مسابقات اپن بزرگسالان سوئد درست چند روز بعد از رقابت های جوانان لهستان بیان کرد: این ها جزو طرح فدراسیون جهانی است و تصمیم مانقشی نداشت من در این رقابت ها هم خسته بودم و هم پس از بازگشت از لهستان مریض شدم روز مسابقه ام در سوئد 5 یا 6 تا قرص خوردم تا بتوانم بازی کنم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این رقابت ها با حریف کات کش برخورد کردم که نمونه آن را در ایران نداشته ایم بنابراین شکست خوردم و نتوانستم از مرحله گروهی بالا بیایم.

عمرانی که به همراه تیم جوانان 20 تیر در مسابقات قهرمانی آسیا در چین شرکت می کند درباره این پیکارها نیز صحبت کرد: مسابقات آسیایی از سطح بالایی برخوردار است و ما هم زحمت کشیده ایم و تمرین کرده ایم اردوی مشترک با تیم مجارستان که رنکینگ تیمی 10 را دارند بسیارعالی است و اگر این تیم جوانان نتیجه نگیرد و جزو چهار تیم نشود تا مدتها تیم دیگری نمی تواند نتیجه بگیرد زیرا سال دیگر من آروین رویین تن و علی رضاملارجبی دیگر در تیم جوانان نخواهیم بود و عضو تیم امید می شویم.

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز درباره برگزاری اردوهای مشترک در ایران اعلام کرد: این اردوها بسیار موثر است و به نظر من بهتر است مثلا هر 3 ماهی یک تیم به ایران بیاید تا تجربه راکت به دستان ما افزایش یابد و بتوانیم در حد واندازه های یک بازیکن جهانی در مسابقات ظاهر شویم حضور من در کمپ اتریش با حضور مجاری ها در ایران تفاوتی ندارد و هر دو به یک اندازه توانسته اند به بازی من کمک کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار