سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: پیش از این هیچ تعلیقی در کار نبود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درپی ارسال نامه فدراسیون جهانی به ایران و صحبت هایی در خصوص تعلیق رشته کانو و لغو سفر قایقران به المپیک لحظاتی پیش مسئولان وزارت ورزش خبری مبنی بر رفع تعلیق را اعلام کردند در حال حاضر محمد عباسی وزیر ورزش در تایلند به سر می برد و پس از انجام رایزنی موفق شد مشکل قایقرانی را حل کند.
در این خصوص محمد شروین استبقیان سرپرست فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: طی هفته گذشته بنده برای حضور در جمع انتخابی و بازدید از اردوها و تمرینات ملی پوشان به استان های زنجان و ارومیه سفرکردم و به همین دلیل موفق نشدم متن نامه فدراسیون جهانی را به صورت دقیق مطالعه کنم.
وی گفت: البته در انتهای نامه فدراسیون جهانی ICF ذکر شده بود که آنها آماده مذاکره با فدراسیون قایقرانی کشورمان هستند و به همین دلیل بحث تعلیق وجود نداشت و چنین چیزی صحت ندارد.
اسبقیان افزود: پیش از این تعلیقی وجود نداشت که بخواهد رفع شود و مشکلی در خصوص اعزام نفرات المپیکی به لندن وجود ندارد.
وی در خصوص بازدید از نحوه تمرینات قایقرانان در آستانه رقابت های المپیک لندن اظهار داشت: در طی چند روز گذشته از نحوه تمرینات قایقرانان بازدید کردم و خوشبختانه محسن شادی که در حال حاضر تمرینات آمادگی خود را در ارومیه پیگیری می کند در شرایط بسیارخوبی قرار دارد.
همچنین اسبقیان در خصوص حضور احمد احمدی در رقابت های المپیک گفت: اینکه سفر احمدی قایقران با ابانی کشورمان به رقابت های 2012 لندن لغو شده است صحت ندارد و در حال تلاش میثم تاوی به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کند و تا کنون حضور وی در این مسابقات قطعی نیست.
گفتنی است پیش از این قرار بود احمدی از طریق وایلدکارت در رقابت های المپیک لندن حضور پیدا کند و چندی پیش خبرهایی مبنی بر لغو سفر این ملی پوش به لندن شنیده شد.با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار