مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شاخص کار رانندگان تاکسی به عنوان یک تیم خدماتی، خدمت به مسافر است و پایانه های تاکسیرانی این آمادگی را دارند که در زمینه فرهنگی و اجتماعی فرهنگ سازی شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد احمدی بافنده گفت: طی ده سال گذشته در حوزه های مختلف شهری تحولات چشم گیری اتفاق افتاده ، اما در بخش فرهنگ سازی ترافیک و مسائل مرتبط با حمل و نقل کار فرهنگی جدی صورت نگرفته است.
وی به نقش موثر تاکسیرانان در مسائل حمل و نقل شهری اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم مسائل مختلف تاکسیرانان را حل کنیم تاثیر به سزایی در روحیه تاکسیرانان و نوع برخورد آنان با قوانین و مقررات دارد.
احمدی بافنده هم چنین به موضوع بانوان اشاره و بیان کرد: نیمی از مسافران تاکسی ها خانم ها هستند اگر بخواهیم به آنها به عنوان بخشی از مسافرین تاکسی نگاه کنیم، متوجه می شویم که هیچ کار خاصی در زمینه فرهنگی و اجتماعی برای آنان انجام نشده است.
وی اظهار داشت: شاخص کار تاکسیرانان به عنوان یک تیم خدماتی ، خدمت به مسافر می باشد و با پایانه های تاکسیرانی این آمادگی را دارند که در زمیه اجتماعی فرهنگ سازی شود.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در جهت توانمند سازی بانوان ، تامین تاکسی می تواند ایجاد موقعیت شغلی برای بانوان سرپرست خانوار باشد ولی این موضوع باید به عنوان یک ظرفیت مطرح شود و در بخش توانمند سازی بانوان شهری اعتبار ویژه ای تعریف نمایند./ز
برچسب ها: تاکسیرانی ، تاکسی ، بافنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار