سرمربی تیم تکواندو گاز فجر جم با بیان اینکه هنوز مجوز تیم داری در فصل جدید رقابت های لیگ برتر را ندارند گفت: سال گذشته بیشترین مشکلات تیم از ناحیه ملی پوشان بود.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولان باشگاه هنوز در خصوص شرکت تیم گاز فجر جم در رقابت های لیگ برتر امسال تصمیم گیری نکرده اند و منتظر نامه شورای ورزش نفت برای مجوز تیم داری هستیم.

وی افزود: از اردیبهشت امسال به دنبال مجوز تیم گاز فجر جم برای رقابت های لیگ برتر سال 91 بوده و در این مورد منتظر حمایت بیشتر اسلامی، مدیر کل نفت هستیم. اما همه بازیکنان تیم را آزاد اعلام کرده ایم تا در صورت تمایل راهی سایر تیم ها شوند.

کریمی خاطر نشان کرد: سال گذشته در لیگ برتر بیشترین ضربه را از ملی پوشان تیم خوردیم که در اختیار باشگاه نبودند . هادی مستعان، مهران عسگری و فرزاد ذوالقدری ملی پوشان تیم گاز فجر بودند که پیوسته برای مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی از تمرینات تیم جدا می شدند.

وی ادامه داد: هر چه ملی پوشان برای تیم گاز دردسر ساز بودند به جای آنها جوانان تیم با انگیزه بالا بسیار زیبا بازی کردند چون در اختیار باشگاه بودند و امسال هم از همین

سرمربی تیم هیئت تکواندو قزوین در مورد این تیم گفت: به عنوان سرمربی تیم هیئت قزوین در لیگ دسته یک نقش سرمربی تیم هیئت قزوین در لیگ دسته یک نقش جهان هم فعالیت می کنم و امسال هم این تیم با اینکه نائب قهرمان فصل قبل رقابت های لیگ نقش جهان شده بود و مجوز حضور در لیگ برتر را داشت به دلیل کمبود بودجه در همین لیگ دسته یک فعالیت می کند.

بازیکنان قزوین در مسابقات قهرمانی کشوری هم حضور بسیار خوبی دارند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار