باشگاه ملوان با واگذاری به بخش خصوصی بوی پول را احساس کرد و به طور حتم لیگ دوازدهم سال رویایی ملوان است و ارتفاع پست برای قوهای سپید به اتمام رسیده است و فوتبال ایران دوباره اوج ملوان را خواهد دید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سال رویایی ملوان فرا رسیده است سالی که هواداران انزلی چی انتظارش را می کشیدند و این تیم ریشه دار و پر سابقه دوباره به دوران طلائی خود بازگشته است.

در این گزارش آمده است برای ملوانی ها که هر فصل ستاره هایش را از دست می داد و در حفظ ستاره ها می سوخت ملوان در فصل جدید ستاره های سابق تیمش چون پژمان نوری، مازیار زارع و جواد شیرزاد را به تیم جذب کرده است و این بار فصل تحقق رویاها می باشد.
این گزارش حاکی است؛ ملوان در فصل جدید با پایان بی پولی و آغاز جاه طلبی تا به امروز خوب خرید کرده است و همه بازیکنان بسیار مفید هستند و کادر فنی به طور حتم می داند که این فصل با تمامی فصول گذشته متفاوت است و هوادار هیچ بهانه ای را قبول نخواهد کرد.
لازم به ذکر است که ملوان هنوز یک گلر تیز هوش و مهاجم تراز اول ندارد و یک خط آتش قدرتمند می خواهد تا ملوان مدعی و ترسناک برای حریفانش شود اما باید بدانیم همان طور که ملوان در این فصل به جذب بازیکنان کارگشا پرداخته است مسئولان باشگاه ملوان باید به قول و وعده های خود عمل کنند و بدهی خود را بازیکنان طلبکار صاف کند تا ملوانی ها با آسودگی کامل در میدان رقابت های لیگ دوازدهم حاضر شوند.
شایان ذکر است که ملوان جز تیم های لیگ برتری است که از نواقص ورزشگاه رنج می برد و هنوز باشگاه هنوز نتوانسته کمبودهای ورزشگاه تختی انزلی را برطرف کند و به درجه ایده آل AFC برساند که به گفته مسئولان این باشگاه در همین راستا تمامی مسئولان ملوان تلاششان را در جهت بهبود مسائل و مشکلات سخت افزاری این تیم انجام می دهند تا با حضور با روسان AFC که اوایل مرداد ماه برای تایید باشگاه های لیگ برتر به ایران می آیند همه آیتم های صورت گرفته حل شده باشد و بازرسان فیفا جای هیچ ایراد و نقصانی نسبت به باشگاه ملوان نتواند بگیرند./با

برچسب ها: ملوان ، رویایی ، احساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار