فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال مبلغ 2 هزار و 30 میلیارد ریال برای انسداد مرزهای كشور اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه مراسم معارفه فرمانده انتظامی جدید استان اردبیل افزود: امسال در بودجه وزارت كشور مبلغ یك هزار و 30 میلیارد ریال برای انسداد مرزها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به به محدودیت امكانات و زمان بر بودن این امر تلاش می كنیم امسال با افزایش نیروی انسانی به این حركت شتاب بیشتری بدهیم و شاهد تقویت امنیت در مرزهای كشور باشیم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی و افزایش اوقات فراغت در فصل تابستان افزود: نیروی انتظامی برای كنترل امنیت تفرجگاه ها و مناطق گردشگری شهرها و تسهیل ترافیك تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی گفت: به منظور اجرای هرچه مطلوب تر این طرح ها همه نیروهای احتیاط نیروی انتظامی از جمله یگان های امداد، ویژه، پشتیبانی و ستادی خصوصا در روزهای آخر هفته بكار گرفته می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سرهنگ پاسدار ابراهیم كریم خانی را به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان معرفی كرد./س

برچسب ها: اردبیل ، انسداد ، مرزهای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.