نماینده مردم شهرستان خاش بخشهای میرجاوه و کورین و نصرت آباد گفت: سرمایه گذارانی که در مناطق محروم سرمایه گذاری می نمایند علاوه بر اینکه در اولویت واگذاری تسهیلات و حمایتهای ویژه قرار می گیرند از معافیت مالیاتی و یارانه سود تسهیلات برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  حمیدرضا پشنگ (ریگی) افزود: دولت در راستای حمایت از این افراد زمین مورد نیاز آنها را تامین می کند و در صورت بهره برداری رسیدن واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و رفاهی این طرحها تا چند سال از پرداخت مالیات معاف می شوند.
وی بیان کرد: آن طور که مسئولان بیان کرده اند در صورتی که واحدهای اداری احداث شده در شهرک های صنعتی زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسند شرکت شهرکهای صنعتی تخفیفاتی را در قیمت زمین های واگذار شده اعمال می کند و سرمایه گذاران در این بخش نیز می توانند با ثبت به موقع عملکرد خود و پر کردن اظهارنامه مالیاتی از معافیت مالیاتی در این بخش استفاده نمایند.
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دوره های هفتم، هشتم و نهم همچنین از پیشرفت 20 درصدی ساخت ادامه خط انتقال گاز هفتم سراسری برای صادرات گاز به پاکستان خبر داد و افزود: این خط لوله انتقال گاز حدفاصل ایرانشهر به طول 320 کیلومتر تا مرز پاکستان اجرا می شود.
وی بیان کرد: آن طوری که مسئولان   شرکت مهندسی توسعه گاز ایران بیان کرده اند احداث خطوط لوله ایرانشهر چابهار به طول 60 کیلومتر و ایرانشهر-زاهدان به طول 260 کیلومتر از انشعاب های خط لوله هفتم سراسری به شمار می روند که برای احداث خط لوله و انشعابهای آن یک هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.
وی افزود: خط لوله گاز هفتم سراسری 902 کیلومتر با رویکرد انتقال گاز به جنوب شرق کشور و صادرات به هند و پاکستان احداث شده است که ساخت ادامه خط لوله گاز هفتم سراسری و انتقال گاز ایران به پاکستان علاوه بر عمیق کردن روابط دوستانه کشورهای همجوار موجب افزایش امنیت در منطقه نیز می گردد./س
برچسب ها: خط ، انتقال ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.