شهردار منطقه 3 گفت: اولین نشست بحث و بررسی اجرای طرح نظارت دوره ای نواحی ششگانه منطقه 3 با موضوع ارزیابی فعالیت های ناحیه 2 منطقه به ریاست شهردار منطقه منطقه برگزار شد.

پژمان پشمچی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به استمرار فعالیت های گذشته و تاکید شریفی قائم مقام شهردار تهران بر ارزیابی فعالیت های نواحی گفت: فلسفه اصلی این نظارت ها نگهداشت شهر و بهبود شرایط زندگی شهری است بنابراین مهم تر از انجام فعالیت ها، اجرای دقیق وظایف ذاتی و اولیه شهرداری اهمیت دارد که همان نگهداشت شهر است.
وی ادامه داد: از همین رو است که تاکید همیشگی مدیران ارشد شهرداری تهران روی موضوع نگهداشت شهر و ارتقای زندگی شهری است.
پشمچی زاده  با اشاره به اهمیت داشتن برنامه و کار سیستمی، توجه شهرداران نواحی و مسئولان ادارات را به داشتن فهرست امور جاری خود، بازدیدهای مستمر در طول شبانه روز با همراه نمایندگان پیمانکاران و ایجاد شبکه یادآوری امور برای پیگیری تا حصول نتیجه لازم دانست.
شهردار منطقه 3  افزود: برای نگهداشت شهر داشتن روش اهمیت دارد تا فعالیت های مختلف با یک شکل منطقی و در مسیر همان سیستم و برنامه ای که ایجاد کرده ایم پیش برود البته مطلع بودن همه ی واحد ها از فعالیت ها و کارهای یکدیگر بسیار لازم است به گونه ای که فعالیت های خدمات شهری با فعالیت های فنی و عمران همسو و هم جهت باشد یا فعالیت های ترافیکی همسو و هم جهت با موضوعات دیگر شهری اجرا شود تا محصول و نتیجه کار مانا و پایا باشد.
 پشمچی زاده تصریح کرد: در موضوع فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیز توجه به ظرفیت های شهروندی نخبگان فرهیختگان و جوانان محلات بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیردو امیدواریم با تجهیز ساختمان جدید سرای محله نونهالان، برنامه های فرهنگی و اجتماعی ناحیه 2 ارتقاء یافته و در تابستان برای اوقات فراغت شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان برنامه های متنوعی اجرا شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار