وزیر صنعت‌، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد ملی از تلاش و تلاش همه مدیران و کارکنان حوزه صنعت و معدن در بخشهای دولتی و غیر دولتی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،
وزیر صنعت‌، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد ملی از تلاش و تلاش همه مدیران و کارکنان حوزه صنعت و معدن در بخشهای دولتی و غیر دولتی تقدیر کرد.

متن کامل پیام وزیر صنعت، معدن و تجارت بدین شرح است:

دهم تیر «روز ملی صنعت و معدن» را در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» تعیین شده است به همه تلاشگران شریف در حوزه صنعت و معدن تبریک می‌گویم و مایلم بار دیگر از تلاش تحسین برانگیز و تشریک مساعی ارزشمند همه مدیران و کارکنان صدیق و کارآفرینان عزیز صنعتی و معدنی در بخشهای دولتی و غیردولتی قدردانی کنم.

در دهه چهارم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین و معرفی دستاوردهای درخشان صنعت و معدن کشور در گسستن بندهای وابستگی از کشورهای سلطه‌طلب و دستیابی به توانمندی‌ غیرقابل انکار در این حوزه، اقدامی لازم و ضروری به شمار می‌آید. بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص بدست آمده است و اینک مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکاء به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به‌گونه‌ای تحسین‌ برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده‌ است و در این میان تلاش‌ مضاعف همگانی در تحقق محورهای ده‌گانه تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» راهبردی اصولی است که ‌باید با همت مجدانه در تحکیم، تقویت و توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های صنعتی و معدنی اقدام کنیم.

در آستانه «روز ملی صنعت و معدن» با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب و پیروی از سیاست‌های توسعه‌ای دولت و تأسی از سند چشم‌انداز و برنامه پنجم توسعه و پایبندی به اصول ابلاغی سیاست‌های کلی اصل 44 در حمایت از بخش خصوصی و با راهبرد «رونق تولید»، «ارتقای کیفیت» و «اصلاح الگوی مصرف» حوزه صنعت و معدن نیز باید متناسب با تحولات شتابنده بین‌المللی، تحولی هم‌تراز با مأموریت و مسئولیت نوین در خود ایجاد کند.

تحولی که در برگیرنده نگرش جدید با هدف کارآیی و اثربخشی فزاینده، دستیابی به رتبه نخست در منطقه را به ارمغان بیاورد تا ملت شریف ایران بتواند در صحنه‌های توسعه و پیشرفت به عنوان کانون شکوفایی صنعت و معدن در منطقه، نمونه برجسته‌ای را در پرتو انقلاب اسلامی ایران در برابر جهانیان قرار دهد.

با استعانت از خداوند قادر امیدوارم روز ملی صنعت و معدن در سال 1391 سرآغاز سالی آکنده از امید و تلاش برای دستیابی به دستاوردهای درخشان‌تر از گذشته باشد و بتوانیم به اعتبار برنامه‌هایی که در سال جاری آماده و اجرا می‌شود فصلی غرورآفرین را در منظر همه کسانی که به عزّت و اقتدار و سربلندی هرچه بیشتر میهن اسلامی دل بسته‌اند، قرار دهیم./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار