برق ۵۷۰ واحد از پروژه های مسکن مهر استان چهارمحال و بختیاری، تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه تاکنون برق ۵۷۰ واحد از پروژه های مسکن مهر استان تامین شده است، افزود: ۲۰ میلیارد ریال برای احداث زیرساختهای لازم در جهت برق رسانی به پروژه های مسکن مهر این استان انجام شده و پیش بینی می شود درصورت تأمین اعتبار به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و آماده سازی زیرساختهای لازم، به ۶۰۰۰ واحد دیگر هم برق رسانی شود.
مهندس رحمت اله حمامیان گفت: همزمان با آماده شدن واگذاری واحدهای درحال ساخت در پروژه مسکن مهر، شرکت توزیع نیروی برق استان، آمادگی لازم جهت تأمین برق، تحویل انشعابات برق و نصب کنتور به متقاضیان را دارد.
حمامیان افزود: روشنایی فاز دوم معابر منظریه شهرکرد اجرا شده که در این مرحله، تأمین روشنایی محله میرآباد تا منظریه شهرکرد انجام، و برای تأمین روشنایی و احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی، ۲ میلیارد ریال هزینه گردیده است که به محض ساخت بلوک های جدید و آماده سازی مسیر برای احداث تجهیزات برق در مسکن مهر، برق رسانی به بلوکهای جدید هم در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: در اجرای این پروژه با احداث ۵/۳ کیلومتر شبکه هوایی و نصب ۷۳ اصله پایه تلسکوپی و ۳۳ اصله تیر چراغ برق، شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی به بهره برداری رسید.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان پیش بینی کرد؛ در آینده ای نزدیک و به محض آماده شدن زیر ساختهای لازم، طراحی و اجرای روشنایی معابر فاز سوم منظریه شهرکرد نیز انجام شود.
شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری دارای ۲۶۶ هزار مشترک در بخش های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی می باشد./س

برچسب ها: برق ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.