نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت ایران با توجه به آموزه های دین مبین اسلام هر گز در برابر فشار كشورهای غربی سر تسلیم فرود نیاورده و بر سر اصول خود است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل با اشاره به رویكرد 1+5 در مذاكرات هسته ای افزود : آنها به دنبال نتیجه گرفتن این مذاكرات نیستند ، آنها منتظرند كه ایران چه وقت در برابر فشارها سر تسلیم فرود می آورند .

وی گفت : غربی ها در مذاكرات هرگز مطلب و موضوع منطقی مطرح نكرده اند و از مذاكرات بعنوان سنجش میزان مقاومت و پایداری ملت ایران استفاده می كنند .

عاملی همچنین افزود : مقام معظم رهبری بارها تاكید كرده اند كه اگر مصلحت در مذاكرات باشد خود ایشان در این راه همیشه پیشقدم هستند ولی موضوع این است كه غربی ها در گفت و گوها به دنبال تسلیم همه جانبه ما هستند و به حق و حقوق ما بی توجه اند .

خطیب جمعه اردبیل گفت : برای غرب مذاكرات هسته ای مهم نیست و بدنبال به نتیجه رسیدن آن هم نیستند ، تازه اگر جمهوری اسلامی ایران همه خواست های غیر منطقی آنها در این مداكرات را تامین كند آنها باز ما را رها نمی كند .

عاملی با بیان اینكه نه ایران ایران سال های گذشته است و نه غرب ، غرب گذشته افزود: ملت ایران توانمند و قدرتمند شده و در برابر فشارها تسلیم نمی شود .

امام جمعه اردبیل در ادامه گفت : تحریم ها بر ما اثری ندارد و غرب بی جهت در انتظار تسلیم ما نباشد ، ملت ایران عزت خود را از كربلا درس گرفته و در مقابل ظالم تسلیم نمی شود ./س

برچسب ها: اردبیل ، ملت ، ایران ، در ، برابر ، غرب ، تسلیم ، نمیشود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.