رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر گفت: سه رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

مسعود صدری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: توسط دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مجوز رشته‌های سازه‌های دریایی، مهندسی رودخانه و مدیریت حمل و نقل بین‌المللی به‌ عنوان سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 91 ـ 92 به رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است.

وی افزود: هم‌اکنون این دانشگاه با چهار رشته در مقطع دکترا، 12 رشته کارشناسی و 17 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به تدریس دانشجویان خود مشغول است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر تصریح کرد: دانشگاه علوم و فنون خرمشهر، چهار دانشکده علوم دریایی، منابع طبیعی دریا، اقتصاد و مدیریت دریا و همچنین مهندسی دریا را در خود جای داده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی علمی و پژوهشی به دانشجویان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: افزایش رشته‌های تحصیلی مبتنی ‌بر نگاه ایجاد تحول راهبردی و توجه به نیازمندی استان و کشور به این رشته‌ها گسترش یافته است.

صدری‌نسب با اشاره به اینکه وظیفه دانشگاه در پیشبرد اهداف جامعه وظیفه‌ای بسیار خطیر و سنگین است، گفت: تلاش این دانشگاه بر اساس نیازسنجی حال و آینده برنامه‌ریزی می‌شود تا رشد و توسعه دانشگاه دچار اخلال و رکود نشود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.