سرپرست منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند توانایی بسیار بالایی در جذب سرمایه گذار و تبدیل شدن به قطب اول صنعت صادرات مجدد را دارد .


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'بهروز حسینی فر' افزود:امروزه نقش صادرات مجدد در اشتغال زایی و توسعه صادرات اصلی انكار ناپذیر است، با توجه به پتانسیل و قوانین موجود در مناطق آزاد این مناطق می توانند به عنوان قطب صادرات مجدد كشور مطرح شوند .

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد اروند ایجاد و توسعه صنعت صادرات مجدد را با توجه به زیر ساخت های موجود و زیر ساخت های احداث شده در راس استراتژی های خود قرار داده است .

حسینی فر افزود:امكان حمل و نقل چند وجهی و محسوب شدن بندر خرمشهر به عنوان بزرگ ترین بندر آزاد كشور از مزیت های اصلی این منطقه است.

وی گفت: شهرك های صنعتی آبادان و خرمشهر با بیش از 92 شركت فعال صنعتی از جمله اولین كارخانه تولید تلفن همراه در كشور، كارخانه رینگ سایپا، شركت های كشتی سازی و همچنین وجود ترمینال تجاری شلمچه با در اختیار داشتن 55 هكتار بارانداز در شلمچه همگی حكایت از توانایی بسیار بالای این منطقه در جذب سرمایه گذار و تبدیل شدن منطقه آزاد اروند به قطب اول صنعت صادرات مجدد در كشور است .

سرپرست منطقه آزاد اروند افزود:در همین راستا 700 هكتار محوطه تجاری و ترانزیت در حال آماده سازی است و در آینده ای نزدیك شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود ./س
برچسب ها: اروند ، پتناسیل ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.