کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش بروجرد گفت: تیم فوتسال مقطع راهنمایی پسران استان لرستان با کسب دو پیروزی و یک تساوی در مرحله مقدماتی به جمع 16 تیم برتر کشور راه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان علی‌رضا شریفی اظهار داشت: تیم لرستان که در گروه یک این رقابت‌ها که در بیرجند برگزار می‌شود با تیم‌های فارس، آذربایجان غربی و خراسان جنوبی هم‌گروه بود که در بازی افتتاحیه با نتیجه 4 بر صفر میزبان رقابت‌ها یعنی خراسان جنوبی را در هم کوبید.

وی در ادامه گفت: لرستان که با استخوان‌بندی تیم بروجرد قهرمان مقطع راهنمایی لرستان در این مسابقات حضور یافته بود در دومین بازی نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد تیم قدرتمند آذربایجان شرقی گذشت.

شریفی اضافه کرد: تیم لرستان در آخرین بازی خود برابر فارس به تساوی دست یافت و به همراه این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی فوتسال راهنمایی کشور صعود کرد.

وی افزود: علی دیناروند، محمد صابونچی، بهروز و امین گودرزی، مهدی پیریایی، علی‌رضا عظیمی، هنام و احمدرضا گودرزی، آرش ترکاشوند، علی‌رضا دلیران، مهران احمدی و احمدرضا بازدار به مربیگری بیرانوند اعضای تیم لرستان در این مسابقات هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.