استاندار کرمان گفت: گرانی ها نباید روحیه امید ونشاط را در مردم تضعیف کند.

اسماعیل نجار در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با بیان این مطلب افزود : مدیران باید فضای امنی برای مردم ایجاد کنند ودر تمام مسائل اعم از سیاسی ،اجتماعی وفرهنگی امنیت مردم را تامین کنند.

وی مبارزه با بدحجابی را یکی از مسائل مهم روز دانست و تصریح کرد : شکستن حرمت ها وارزش های جامعه اسلامی یک نوع ناامنی محسوب می شود وهمگان باید برای رفع آن تلاش کنند.

استاندار کرمان از هدفمندی یارانه ها به عنوان طرحی عظیم وپیروز یاد وخاطر نشان کرد: با وجود این طرح 4ونیم میلیون تن کاهش مصرف نان داشته ایم واین مهم معادل تولید 18 سال گندم استان کرمان است  .

وی افزایش قیمت های جهانی را یکی از موجبات تورم 22.5 درصدی حال حاضر دانست وگفت:گرانی ها نباید روحیه امید ونشاط را در مردم تضعیف کند.

نجار نظارت دقیق بر دستگاهها وپیگیری  و تحقق 89.51 درصد از مصوبات سه سفر ریاست جمهوری را موجب مباهات دانست و تصریح کرد :انتقال آب حوزه به حوزه وقت وهزینه گزافی دارد که برآورد اولیه انتقال آب از تاجیکستان دوهزارو995 میلیارد تومان است که بودجه ای عظیم به شمار می رود.

وی یادآور شد : انتقال 150میلیون متر مکعب آب از تاجیکستان به حدود 500کیلومتر تونل مسائل سیاسی ،،اجتماعی و... نیاز دارد که انشاالله به یاری خداوند از این بحران ها عبور کنیم ومشکل آب استان را حل شود ./س

برچسب ها: افزایش قیمت ، تورم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.