امام جمعه چایپاره گفت: با توجه به اهمیت شخصیت امام زمان (عج) در سرنوشت و اعتقادات جوانان باید به شبهه‌افکنی‌ها پیرامون این امام به شکل صحیح پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، محمود ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: امام دوازدهم شیعیان یکی از شخصیت‌های برجسته و موثر در سرنوشت جوانان است لذا برای اینکه از شیوع اکاذیب پیرامون ایشان جلوگیری شود باید در این زمینه به روشنگری پرداخت.

وی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار داشت: روحانیان، علماء و اساتید باید مردم را به شکل گسترده با مفاهیمی مانند انتظار، دلایل غیبت، شرایط ظهور و ... آشنا کنند تا به این ترتیب بصیرت مردم افزایش یافته و برای فراهم‌کردن شرایط ظهور تلاش کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هفته قوه قضاییه را پشت‌ سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: کسانی که در این حوزه مشغول خدمت‌کردن هستند برای احقاق حق مظلوم ایفای نقش می‌کنند؛ بر این ‌اساس دستگاه قضایی به معنای واقعی کلمه پناه و ملجاء مظلومان و ستم‌دیدگان است.

امام جمعه چایپاره گفت: دشمنان نظام اسلامی به انحای مختلف برای تاختن علیه این دین تلاش می‌کنند ولی در قرآن برای سعادت ابنای بشر توصیه‌های متناسب با فطرت انسان وجود دارد.

وی افزود: این دین مبین در همه ابعاد اعم از دیه، قصاص، ارث، حقوق زن و … دستورات زیادی مطابق با فطرت و نیازهای مختلف انسان دارد که در صورت عمل به آنها در جامعه عدالت واقعی حاکم خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.