نمايندگان افکار عمومي روسيه و سوريهاي مقيم اين کشور ديروز در مقابل سفارت امريکا در مسکو تظاهرات و مقاصد خصمانه امريکا و هم پيمانانش را عليه سوريه محکوم کردند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، تظاهرکنندگان مقاصد خصمانه کشورهاي غربي و غير غربي هم پيمان امريکا مانند ترکيه و کشورهاي عرب خليج فارس را عليه سوريه و ملت آن را  محکوم کردند .
شرکت کنندگان در اين تظاهرات همچنين هرگونه حمايت از گروههاي تروريستي مسلح را براي ادامه جناياتشان در سوريه محکوم کردند.
الکساندر کوزنتيسف استاد آکادمي اداري وابسته به دولت روسيه گفت : با ملت سوريه ابراز همبستگي مي کنم و با مداخله خارجي در سوريه مخالفيم.ما از جريان ليبي عبرت گرفته ايم. امريکا و کشورهاي غربي به دنبال منافع و اهداف مغرضانه خود در سوريه هستند .معتقدم همه کارهايي که با توسل به شيوه هاي خشونت آميز براي ساکت کردن صداي آزاد مانند حمله به مقر شبکه الاخباريه صورت مي گيرد  با ارزشهاي جهان معاصر مغايرت دارد .
ولاديمير لابتف رئيس سازمان حزب کمونيست روسيه در مسکو گفت : حمله به شبکه الاخباريه بار ديگر نشان داد که مخالفان مسلح سوري به هيچ گونه آزادي و دموکراسي اعتقاد ندارند اين در حالي است که آنان خودشان را اهل آشتي مي دانند .اين جنايت بار ديگر نشان  داد آنان به آزادي بيان و رسانه ها نيازي ندارند . ما از اقدام دولت سوريه به دفاع از ملتش حمايت مي کنيم . دولت سوريه بايد خودش مشکلاتش را حل کند . ما از فرانسه امريکا و کشورهاي ديگر مي خواهيم در امور داخلي سوريه دخالت نکنند.
شرکت کنندگان در اين تظاهرات به ويژه جنايت حمله به شبکه تلويزيوني الاخباريه و همچنين دو انفجار اخير را در پارکينگ کاخ دادگستري در دمشق محکوم کردند .
الکساندر گوسيو از فعالان اجتماعي گفت : به اينجا آمده ايم تا به حمله به سوريه و مداخله در امور داخلي آن اعتراض کنيم . اقدام آنان در حمايت از حمله به رسانه هاي سوريه ما را شگفت زده کرده است اين شيوه مکارانه براي محروم کردن ملت سوريه و افکار عمومي از دانستن حقايق است .
سرگئي يگورف از مهندسان روسي گفت : من در ساخت سد فرات در سوريه شرکت داشتم جنايات ضد بشري در سوريه باعث رنج و اندوه من شده است من آروز مي کنم که بشار اسد رئيس جمهور سوريه و اين کشور بر دشمنان تروريست خود پيروز شوند .جنايتکاراني که ساختمان شبکه الاخباريه را منفجر کردند کاملا از آزادي و دموکراسي به دور هستند.
برچسب ها: تظاهرات ، روسیه ، سوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار