استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی ساخت راه آهن مباركه - سفید دشت - شهركرد از طرح های مهرماندگار دولت دهم، 60 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

عنابستانی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت: برای تكمیل راه آهن استان افزون بر یك هزار 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه راه آهن چهارمحال و بختیاری دارای82 كیلومتر طول مسیر، دو كیلومتر طول تونل و500 متر طول ابنیه است افزود: با بهره برداری از راه آهن استان، سالانه10 میلیون تن به ظرفیت باربری بخش ریلی كشور افزوده می شود.

عنابستانی تصریح كرد:اجرای راه آهن چهارمحال و بختیاری از سال 90 آغاز شده است و پیش بینی می شود این پروژه تا پایان دولت دهم بهره برداری شود.

وی بابیان اینکه توسعه محورهای ارتباطی به عنوان مهم ترین گام های توسعه هر منطقه است ، گفت: سرمایه گذاری در بخش توسعه راه ، عامل توسعه و گسترش سایر ظرفیت های بالقوه منطقه می شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری به اقدامات دولت نهم و دهم در توسعه محورهای ارتباطی و تلاش برای خروج استان از بن بست، اشاره كرد و افزود: محقق شدن طرح ساخت راه آهن نقطه عطفی در توسعه استان در بخش های صنعت، خدمات، كشاورزی و صنعت گردشگری است./س

برچسب ها: راه آهن ، محور ، ارتباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.