هیئت فوتبال استان زنجان برای اینکه تحت پوشش آسیا ویژن قرار بگیرد تلاش های وافری انجام داد که بطور قطع در آینده نه چندان دور، اثرات و نتایج مثبت و پربار آن متجلی خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رئیس هیئت فوتبال استان زنجان،با اعلام این خبرگفت:با توجه به تلاش ها و برنامه ریزیهای صورت گرفته هم اکنون بستر و زمینه برای رشد و تعالی فوتبال این استان فراهم است و با اجرای مرحله دوم و سوم طرح آسیا ویژن می توان گام های بلندتری را در راستای اعتلای هرچه بیشتر این رشته ورزشی زنجان برداشت.

اصفهانیان با بیان اینکه تا به امروز حرکت‌های جدی در راستای توسعه فوتبال این استان صورت گرفته است افزود: با این تلاش‌ها سعی کردیم ساختار فوتبال زنجان را از سنتی به علمی تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر زحمات زیادی برای تکمیل ساختار جدید فوتبال زنجان کشیده شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها توانستیم به طرح آسیاویژن ورود پیدا کنیم که در آغاز این طرح فقط 4 استان در آن مشارکت داشتند اما در حال حاضر 11 استان در سطح کشور به این طرح ورود پیدا کرده‌اند که زنجان هم یکی از این استان‌ها به‌شمار می‌رود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با تأکید بر اینکه امسال در رده‌های سنی مختلف 93 تیم باهم به رقابت خواهند پرداخت که این تعداد تیم می‌تواند نقطه عطفی برای فوتبال زنجان باشد افزود: درهای هیئت فوتبال استان به روی همه کسانی که می‌خواهند به فوتبال این استان کمک کنند، باز است، هر چند هیئت فوتبال زنجان تا به امروز لحظه‌ای از تلاش در راستای توسعه فوتبال استان باز نمانده است که تغییرات ساختاری ایجاد شده در هیئت فوتبال، بیانگر این مهم است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.