دبير کل جمعيت ايثارگران گفت: ملت ايران مواضع صادقانه افراد و جريانات مختلف را از مواضع منافقانه و رياكارانه تشخيص مي ‌دهد؛ راه جبران خطاي فتنه‌گران عذرخواهي از امام‌(ره)، شهدا، مقام معظم رهبري و مردم است.

حسين فدايي دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل فراكسيون هاي مختلف از سوي طيف هاي اصولگرايي در مجلس نهم گفت:‌ اگر اصولگرايي مبناي واقعي تعامل قرار گيرد وحدت حاصل خواهد شد اما اگر بخواهيم منافع گروهي و باندي را حاكم بسازيم نه تنها وحدت به وجود نخواهد آمد بلكه وحدت در غالب معامله معني مي دهد كه پايدار نيز نخواهد بود.

وي وحدت پايدار را وحدت گفتماني دانست و افزود: ما مي توانيم اصول، شاخص و معيارها را بر اساس ضوابط اصولگرايي مشخص كنيم تا براساس آن تعاملات تعريف شود و اگر چنين شد به طور حتم وحدت حاصل مي شود.

فدايي به علت اصلي انشقاق ميان طيف هاي اصولگرايي اشاره و تصريح كرد: قدرت طلبي، كنار گذاشتن خدا و ارزش ها، ترجيح منافع فردي و باندي بر منافع امت اسلامي و مومنين از جمله دلايل انشقاق از به اجماع رسيدن طيف هاي مختلف اصولگرايي است.

دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي پيرامون تحركات جديد سران اصلاحات براي تطهير خود و بازگشت به عرصه قدرت و نظام گفت: جريان فتنه، آزمايش ناموفق و بدي را پشت سر گذاشت كه موجب بيداري و منزجر ساختن مردم شد و اگر كسي در اين جريان به اشتباه خود پي برده و درصدد جبران است راه جبران روشن و واضح است.

فدائي با تاكيد بر اينكه جريان اصلاحات بايد موضع شفاف و روشني را در قبال اشتباهات گذشته اتخاذ كنند ادامه داد: راه جبران خطاي فتنه‌گران عذرخواهي از امام (ره)، شهدا، مقام معظم رهبري و مردم است و همچنين اين جريان بايد درصدد مايوس ساختن دشمن، آمريكا، ضد انقلاب باشد.

دبير كل جمعيت ايثارگران تاكيد كرد: جريان اصلاحات پس از مايوس ساختن دشمن و اعلام برائت از اشتباهات بايد بپذيرد كه قانون مبناي برخورد با آنان است.

وي با بيان اين مطلب كه ملت ايران مواضع صادقانه افراد و جريانات مختلف را از مواضع منافقانه و رياكارانه تشخيص مي دهند، خاطر نشان كرد: مواضع صادقانه علامت و نشانه هاي خاص خود را دارا است اما اگر اين افراد بخواهند با فرافكني، عوام فريبي و نيرينگ از خطاي خود اعلام برائت نكنند و خواهان بازگشت به نظام باشد اين اقدام همانند اشتباهات گذشته است./س3
برچسب ها: فدایی ، ایثارگران ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.