فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم گفت: ارزش‌های اسلامی و انقلابی در برگزاری جشنواره‌ها رعایت شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه جمعه در مراسم برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی و هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار داشت: خانواده‌های کارکنان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی برای انجام مسابقات مذکور حضور یافتند.

این مسئول بر رعایت ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی در برگزاری جشنواره‌ها تاکید کرد و افزود: استقلال و امنیت کشور به‌راحتی به‌دست نیامده است.

سیاری با بیان اینکه شهدای بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن تقدیم نظام شده، تصریح کرد: همه مدیون خون شهدا هستیم و لازم است ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی در جشنواره‌ها رعایت شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خواستار رعایت اخلاق در برگزاری جشنواره‌ها شد و عنوان کرد: رعایت اخلاق ناشی از دین می‌شود و به دنبال پرورش اخلاق اسلامی هستیم.

وی با اشاره به رعایت بهداشت و ایمنی در برگزاری جشنواره مذکور، خاطرنشان کرد: اتحاد، همدلی و هماهنگی از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش است.

سیاری اظهار امیدواری کرد: جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در سال‌های آینده گسترش یابد و تمام خانواده‌های کارکنان این نیرو بتوانند در جشنواره‌های مذکور شرکت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز در مراسم جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های این نیرو از برگزاری همایش بزرگ مهدویت با حضور 8 هزار نفر در تهران خبر داد و گفت: اسلام پیروان با نشاط، سالم و مقتدر می‌خواهد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی با بیان اینکه اگر بخواهیم اقتدار خود را به رخ دشمن بکشیم باید حتماً با نشاط و سالم باشیم، افزود: افرادی در هماوردهای مختلف موفق می‌شوند که از سلامت لازم برخورد باشند.

وی خواستار ایجاد روحیه سلامت‌طلبی و نشاط آفرینی در جامعه شد و تصریح کرد: فرهنگ نشاط و تندرستی در جامعه باید گسترش یابد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز در مراسم مذکور با اشاره به ماه شعبان عنوان کرد: شعبان ماه نزول رحمت است.

تورج حسنی‌مقدم به نیروی راهبردی دریایی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش در سال‌های اخیر در اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و با تلاش کارکنان این نیرو توانسته به نیروی موثر در آب‌های بین‌المللی تبدیل شود.

وی انسان را محور توسعه نیروی دریایی ارتش نامید و ادامه داد: ارتقای سلامت نیروی انسانی در نیروی دریایی ارتش هدف‌گذاری شده است.

حسنی‌مقدم برگزاری جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی را مصداق به منصه ظهور گذاشتن دینداری توصیف کرد و متذکر شد: دوستی، مودت، عدالت‌محوری و احترام به پیشکسوتان و مربیان از جمله اهداف برگزاری جشنواره‌های مذکور در نیروی دریایی ارتش است.

خانواده‌های کارکنان نیروی دریای ارتش از بندرعباس، بوشهر، چابهار، انزلی، نوشهر، تهران، سیرجان، خرمشهر، منجیل و رشت در جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی این نیرو حضور دارند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.