رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و هیات همراه وی در ادامه دیدارهای خود با مقامات اردنی ، با فیصل شوبکی رئیس سازمان اطلاعات اردن و تعدادی از مسئولان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی العالم ؛ این دیدارها در فضایی مثبت برگزار شد و طرفین به بررسی مسائل مورد اهتمام مشترک خود و نیز مسائل مربوط به آرمان فلسطین و آشتی ملی و نیز تقویت مناسبات میان خود پرداختند.

 این منابع اعلام کردند ، سفر و دیدارهای هیات حماس با مقامات اردنی طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت و هیات حماس با مقامات اردنی و مسئولان رسمی این کشور دیدار خواهد داشت و احتمال می رود که مدت این سفر تا یک هفته هم به طول بیانجامد.

قبل از این دیدار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و هیات همراه وی روز گذشته پنجشنبه با ملک عبد الله دوم پادشاه اردن در شهر امان دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و مسائل مورد اهتمام طرفین بحث و گفتگو کرده بودند.

در همین راستا، عزت رشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فضای دیدارهای برگزار شده میان هیات جنبش حماس و مقامات اردنی را مثبت و سازنده توصیف کرد و گفت در دیدار مشعل و ملک عبد الله دوم مناسبات دو جانبه طرفین و تحولات مساله فلسطین و آشتی ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
برچسب ها: مشعل ، حماس ، اردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار