شورای استانداری کربلا از ورود نیروهای امنیتی عراق به این استان و استقرار آنان در مناطق مختلف کربلا به منظور تامین امنیت زائران در مراسم جشن نیمه شعبان خبر دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری براثا ؛ کمیته امنیتی شورای استانداری کربلا اعلام کرد ، نیروهای امنیتی پیشآهنگ عراق برای مشارکت در طرح امنیتی ویژه این استان برای تامین امنیت زائران در نیمه شعبان وارد کربلا شده‌اند.

بر اساس این گزارش ، این طرح امنیتی طی امروز و فردا اجرایی خواهد شد و 33 هزار نیروی امنیتی از ارتش و پلیس مسئولیت تامین امنیت زائران را برعهده دارند و نیروهای ویژه امنیتی استان کربلا نیز با آنها همکاری خواهند داشت.

"حامد صاحب" رئیس این کمیته اعلام کرد: نیروهای امنیتی پیشاهنگ عراق از استان‌های مجاور کربلا و بغداد  صبح دیروز وارد کربلا شده‌اند و قرار است طی دو روز آینده، بر اساس طرح امنیتی تدوین شده از سوی فرماندهی عملیات "الفرات الاوسط" و دولت محلی کربلا، در مناطق مختلف کربلا مستقر شوند.

در آستانه جشن نیمه شعبان، کاروان‌های متعددی از استان‌های مختلف عراق با پای پیاده عازم کربلا شده‌اند تا مراسم میلاد امام زمان (عج) را در جوار حرم سیدالشهدا (ع) جشن بگیرند.
برچسب ها: کربلا ، شعبان ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار