ماريو بالوتلي پس از درخشش در بازي مقابل آلمان گفت: بهترين شب زندگي‌ام بود ولي اميدوارم يك‌شنبه، شب بهتري برايم باشد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهاجم تيم ملي ايتاليا كه هر دو گل تيمش را مقابل آلمان در ديدار نيمه نهايي يورو 2012 به ثمر رساند و موجب پيروزي دو بر يك لاجوردي‌پوشان شد، پس از پايان بازي گفت: بهترين لحظه زماني بود كه پس از پايان بازي به سمت مادرم رفتم و به او گفتم كه اين گل‌ها متعلق به اوست.

بالوتلي گفت: مدت‌ها منتظر چنين لحظه‌اي بودم. مخصوصا اينكه مادرم ديگر جوان نيست و نمي‌تواند مسافت زيادي مسافرت كند. بنابراين وقتي اين همه راه تا اينجا آمده بود، بايد حتما او را خوشحال مي‌كردم. در بازي فينال هم پدرم به كيف خواهد آمد.

وي گفت: قبل از بازي، مادرم، برادرانم، ناخواهري و بهترين دوستم همگي كنار من بودند و اينكه نزديك‌ترين و عزيزترين افرادم در ورزشگاه حضور داشتند باعث افزايش ميل من به پيروزي شده بود.

بالوتلي با اين دو گل، تعداد گل‌هاي خود را در يورو 2012 به عدد سه رساند و به صورت مشترك با مانژوكيچ از كرواسي، گومس از آلمان، رونالدو از پرتغال و زاگوئف از روسيه در صدر فهرست بهترين گلزنان رقابت‌ها قرار گرفت. البته بالوتلي تنها بازيكن سه‌ گله‌اي است كه هنوز يك بازي ديگر در تورنمنت دارد و مي‌تواند تعداد گل‌هاي خود را افزايش دهد.

وي درباره اين موضوع گفت: تلاش خواهم كرد تا آقاي گل رقابت‌ها شوم. در فوتبال گاهي ممكن است تلاش زيادي كنيد و به جايي نرسيد و در مقابل گاهي اوقات پيش مي‌آيد كه تلاش چنداني انجام نمي‌دهيد اما همه چيز بر وفق مرادتان پيش مي‌رود.

مهاجم ايتاليا درباره گل نخست خود كه روي سانتر زيبايي كه توسط كاسانو ارسال شده بود به ثمر رسيد، گفت: پاس گل فوق‌العاده‌اي بود. از آن نوع پاس‌هايي بود كه فقط كاسانو مي‌تواند ارسال كند. البته پاس ريكاردو مونتوليوو در صحنه گل دوم هم خيلي خوب بود. هر دو گل خيلي مهم بودند و به پيروزي تيم كمك كردند. به همين دليل، هر دوي آن‌ها را به ياد خواهم داشت.

بالوتلي با اشاره به بازي فينال مقابل اسپانيا گفت:امشب، بهترين شب زندگي‌ام را سپري كردم اما اميدوارم كه يك‌شنبه حتي از اين هم بهتر باشد. اميدوارم در فينال پيروز شويم. در آن بازي بايد خونسردي خود را حفظ كنيم و اگر اسپانيا مالكيت توپ را در اختيار داشته باشد، نبايد عصبي شويم، بلكه بايد فوتبال خودمان را ارائه كنيم.

وي گفت: فراموش نكنيد كه ما تنها تيمي هستيم كه توانسته‌ايم به اسپانيا گل بزنيم. ثابت كرديم كه فرقي با آن‌ها نداريم و اگر از آن‌ها بهتر نباشيم، بدتر هم نيستيم و در يك سطح قرار داريم. همچنان ثابت كرده‌ايم كه ميل زيادي به پيروزي داريم./ق

برچسب ها: بالوتلی ، بهترین شب ، یورو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.