سرمربي آلمان با وجود شكست مقابل ايتاليا در نيمه نهايي يورو 2012،‌ از عملكرد تيمش در اين رقابت‌ها ابراز رضايت كرد.


 
 
30-142.jpg

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، يواخيم لوو پس از شكست دو بر يك آلمان مقابل ايتاليا در نيمه نهايي يورو 2012 گفت: پس از گل نخست، كه قابل اجتناب هم بود، سازمان‌دهي تيم ما از هم پاشيد و پس از آن، گل دوم را هم دريافت كرديم. مرتكب اشتباهاتي شديم و بهاي آن را هم پرداخت كرديم.

وي گفت: تيم ما در نيمه دوم، قلب واقعي خود را نشان داد و تلاش بسيار زيادي كرد اما در گلزني موفق نبود. اگر به تركيب تيم نگاه كنم، به راحتي مي‌توانم بگويم كه مي‌توانستم تغييراتي انجام دهم. ماريو گومس سه گل زده بود و در تمرين‌ها هم خوب كار مي‌كرد. مي‌خواستم كه توني كروس هم در تيم باشد تا بتواند به مقابله با هافبك‌هاي ايتاليا بپردازد. وقتي گل اول را دريافت كرديم، مي‌توانستيم به بازي برگرديم. به همين دليل لازم بود تعويض‌هايي انجام دهم و بايد ريسك مي‌كردم.

سرمربي آلمان گفت: دو سال خيلي خوب را پشت سر گذاشتيم و تيم در اين مدت به خوبي پيشرفت كرد. ما در 15 بازي رسمي متوالي به پيروزي رسيده بوديم ولي امروز مقابل تيم بسيار قدرتمند ايتاليا شكست خورديم. ايتاليا خط هافبك خوب و دو مهاجم سرعتي در اختيار دارد. بايد بپذيريم كه آن‌ها كمي از ما بهتر بودند.

لوو گفت: چزاره پراندلي تغييرات خوبي در ايتاليا انجام داده است و حالا تيم آن‌ها هجومي‌تر بازي مي‌كند. انتظار داشتم كه ايتاليا مقابل ما همين گونه بازي كند. وقتي ايتاليا جلو بيفتد، كار براي حريفش خيلي سخت مي‌شود ولي ما بايد زودتر بازي را 2 – 1 مي‌كرديم.

وي گفت: با وجود اين شكست، تورنمت خيلي خوبي را پشت سر گذاشتيم و پيشرفت زيادي داشتيم. در چهار بازي پيروز شديم و در يك بازي شكست خورديم. تيم ما مقابل پرتغال و هلند خيلي عالي بود و به همين دليل بايد از بازيكنان تشكر كنم. در آينده فرصت‌هاي بيشتري در اختيار ما قرار خواهد گرفت./ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار