گروهي متشكل از چند شركت يك موتور سيكلت پرنده را با چهار پروانه براي بلند شدن و ثبات طراحي كرده اند.



به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران اين موتور سيلكت پرنده يا (FBIKE) هنوز در مراحل اوليه توسعه قرار دارد اما اين طرح با چند پروانه الكترونيكي و دو چرخ همراه باشد تا به خلبان اجازه دهد از ترافيك بلند شده و تا زماني كه باتري اجاره دهد پرواز كند.
پروژه موتور سيكلت پرنده در پاييز 2011 با پيشنهاد توليد يك موتور سيكلت الكترونيكي آغاز شد.
اين موتور سيكلت قرار است روي زمين درست مثل يك موتور سيكلت معمولي عمل كند اما از توانايي بلند شدن و فرود مثل يك پرواز حقيقي برخوردار است.
طراحي اوليه اين اتومبيل دربرگيرنده هشت پروانه بود كه روي اين موتور سيكلت سوار شده است اما طراحان مجبور شدند كه تعداد اين پروانه ها را به چهار پروانه كاهش دهند تا وزن وسيله نقليه كاهش يابد.
كار گذاشتن وسايل جانبي و كمك فنرهاي تلسكوپي مي تواند براي موتور سوار در صورت نياز نيروي تقويتي حركت فراهم كند. براساس اظهارات طراحان، در اين حالت ارتباط چهار موتور اصلي با باتري قطع خواهد شد. وقتي موتور سوار وسيله را به كنار مي كشد تا براي برخاستن آماده شود، وسايل جانبي به حالت افقي باز مي گردد تا بتوان از حداكثر نيروي اعمال شده به موتور اطمينان حاصل كرد پاهاي موتور سوار نيز در حين پرواز روي تيكه گاه قرار مي گيرد.
استفاده از يك صندلي تركيبي كه به طور خاص براي اين موتور سيلكت طراحي شده با اين هدف بوده است كه ايمني و راحتي را براي موتور سوار به همراه داشته باشد./ق

برچسب ها: موتور ، پرنده ، پرواز کردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار